Alla inlägg under april 2011

Av Elin Jonsson - 11 april 2011 10:26

Ny vecka och  nya möjligheter..:)


fick mitt feedback på Hola idag för block 8. Det var lika bra som för block 7, mycket berömm och fina ord från Sussi som tycker jag gör ett toppen jobb. även om jag kan tycka att jag slarvar mer denna termin så gör jag tydligen allt mycket bättre..hehe 


Ännu en bra nyhet är att ett HVB hem ska starta i sveg, dom söker nu föreståndare, jag är ju inte kvalificerad för den tjänsten men jag drog iväg ett mail till dom ändå med mitt CV och lite kort info och informerade att jag gärna ville ha ett jobb som behandlingsassistent där iaf..lite tidigt kanske men då ligger ja ju iaf steget före.. skulle vara jätte kul att vara föreståndare oxå men jag kan ju inte jobbet. ny utbildad behass å direkt på föreståndare är nog lite att ta i.. men jag ska jobba mig upp..:)


sitter på skolan nu och väntar på att historian ska börja. Vet inte alls vad vi gör där så detta ska bli kul...NOT..


Aja ska kolla FC om det står info där får jag snabb plugga lite innan..


ENT..

Ovido - Quiz & Flashcards