Alla inlägg under maj 2013

Av Elin Jonsson - 31 maj 2013 22:18

Ja det har verkligen varit en bra dag.
Städat och donat. Sen somnade jag och Lill skruttan på soffan.
Uppfödaren ringde och hade fått tillbaka syskonet till Marias lilla hund igår och hon tyckte jag skulle ha henne ist.
Så hon kom men dascha nr 2 till jobbet och vi bytte. Kan säga att det var ett riktigt bra byte! Riktigt nöjd med denna tjej :)

jaha ja än en gång bekräftelse på att man fortfarande är viktig i dennes liv!
haha rätt åt mig? men hallå! snacka om patetiskt.
Haha hmm ja jag lider då inte, och jag hade inte en kille som bedrog mig bakom ryggen.
Du vet alla pratar om det och skrattar bakom din rygg över hur blind å blåögd man kan vara!

Nä nu myser jag å Maria ner oss i soffan med dom små :)

Av Elin Jonsson - 31 maj 2013 11:47

Finns inga ord som kan beskriva hur tacksam jag är över att ha så fina vänner omkring mig!
Kollegor som erbjuder boende och massa jobb timmar. :)

Jag och Kalle har gått isär. Båda var väl överens om att göra så för att se om vi kan starta om. Har ju varit lite strul och hans jävla x som lägger sig i å styr honom med Lill fingret! Ibland blir man ju bara less.
Men skönt att många av dom man lärt känna här nere hör av sig och säger att hon är inte omtyckt och att Kalle borde sätta ner foten ordentligt!
Men skit samma just nu!
Är glad över att dom alla säger att han har gjort ett stort misstag och förlorat den bästa tjejen han haft och kan få :) det värmer :)
Saken är väl att även jag har förlorat den bästa man kan få.
Men hoppet finns kvar.

Och jag är inte lika förstörd som vid förra brytningen med xet. Kalle är ju iaf ärlig och inte otrogen. Säger Kalle att han vill vara själv då är han det! Så denna gång känns det faktiskt rätt ok även om man är ledsen.

Men tack till alla underbara vänner jag har! Och tack Maria som låter mig bo här, och övertalat mig till nytt hundköp hehe från stora hundar till mini mini :) men tycker om denna lilla rackare :)

Av Elin Jonsson - 20 maj 2013 08:10

Kunde inte somna igår för min hals gjorde så förbannat ont, kunde knappt svälja, väl somnat så har jag sovit oroligt.
Vaknade nu vid 7. Halsont, snorig och feber! Weeii tack och lov för dåligt väder så man slipper solen att köra i.

Av Elin Jonsson - 19 maj 2013 20:16

Haft en underbar minisemester i härliga Sveg.
Igår var jag så stolt uppfödare till trilla och nimbus som genomförde ett perfekt Mh beskrivning.
Sen vart det grillning och öl på kvällen med trevligt sällskap. Elda i badtunnan så det var över 40grader jag och Linkan satt i över 4 timmar,
Vart väl 4 innan Vi kom i säng!
Och idag har jag legat och kramat hinken till typ 18 å mått piss. Tig mig ut och solade lite och första doppet i Ljusnan för året :))

Varit hos min kära syster och hämtar kaninbur hos Petra. Nu blir det vårrullar hos bror sen packa inför i morgon innan det blir hemfärd till min älskling som jag saknar så himla mycket just nu..

Pöss

Av Elin Jonsson - 17 maj 2013 19:48

Jaha min lilla mini semester börjar ju bra! Varit runt och stressat överallt idag! Nu inväntar vi bara Jenny som vi ska guida till deras boende, sen blir det till att öla lite med Cattis :)

I morgon är det Mh 12,30-15,00 sen fort hem och joina Johan och gänget som ska sitta här och glo på hockey för att senare grilla och bada tunna :)
Kommer bli en bra dag i morgon :)

På söndag så är det inget inplanerat alls och så ska det vara! Hellst ligga ute och lapa sol.

Saknar min sambo så jävla mycket!!!! Önskar att han börjar sakna mig sjuk mycket och helt plötsligt står här i morgon <3 men att vara ifrån varandra är nyttigt :)

Av Elin Jonsson - 16 maj 2013 16:11

Äntligen framme :))) handlat frukost osv och nu slappar vi i soffan :)
Värsta mys stugan. Underbar utsikt och badtunna. Kan ju inte bli bättre :)

Av Elin Jonsson - 15 maj 2013 21:27

I morgon bitti packas sista sakerna ner i väskan! Sen plocka upp sandra och dra mot Falun för att plocka upp Amanda och 2 hundar. Sen mot Ljusdal och lämna sandra sen mot Sveg :))
I morgon är det stugmys och skitsnack som gäller med bästa och underbara Amanda <3

Saknar min älskling redan innan jag åkt hur ska denna semester sluta? Tänkte stanna så länge som det går el tills jag behöver jobba! Ska bli härligt. Träningskläderna är packad iaf så det blir till att power promenera hela helgen :)

Av Elin Jonsson - 14 maj 2013 07:23

Vaknade av sambons klocka, pussade iväg honom på jobbet, åt frulle å ska sova en stund till innan jobbet väntar, varor idag så det blir till att leka hulken, känns gött iaf med varo leverans för då slipper man ha dåligt samvete för att man inte går på gym.

Ja å Amanda har bestämt oss för att gå lång promenader varje dag när vi är i Sveg, ska bli skönt att komma ut på en bro runda och torven igen. Uppleva Härjedalens skogar och kramas med mina kära :)
Kommer dock sakna min sambo nå enormt men vi har ju inte varit ifrån varandra sen jag flyttade ner så detta kommer bli nyttigt för oss. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards