Alla inlägg under maj 2014

Av Elin Jonsson - 21 maj 2014 21:28

Äntligen dags att åka hem till min kära by, familj och vänner :)
Antingen packas bilen i morgon kväll el fredag morgon så drar vi!! Sååå jävla härligt. Ska njuta av middag hos mor, gå på invigningen av ön, gå björntrampen och bara njuta av att vara hemma! Ska äta på knuten och nyan!! Love it!!!! Vill Hellst åka redan i morgon kväll men får se vad sambon säger hon och dogsen ska med upp.
:))))))

Av Elin Jonsson - 14 maj 2014 20:50

Hatar denna jävla migrän!! Ont, mår illa och vill gråta. Skit sak att ha! Helt onödigt lixom!!

Riktigt trött idag även om jag sov på soffan halva dagen å bara jobbat 4,5 timmar så känns det som om jag jobbat dygnet runt i 1 månad. Suck

Av Elin Jonsson - 13 maj 2014 21:43

Har gått in i tystnad! Försöka hitta rätta vägen igen och verkligen hålla detta beslut nu!!
Fy fan vad jag hatar lögnare! Ursch.., hellre arg än ledsen iaf. Varför gråta tårar över någon som verkligen inte är värd det! Fyyyy faaan äckliga jävla svin!!!!!!

Åååå så andas vi lite och ler och är glad för alla Goa människor jag har omkring mig ist! Som gör att ett leende iaf spricker upp lite då och då! :)

Av Elin Jonsson - 6 maj 2014 21:08

Jaha.. Har ätit medicin i över ett år nu men senaste månaden har jag mått väldigt bra och har då slarvat med att ta dem, så jag tog en tablett i lördags för kände att det behövs nu så jag inte rasar helt igen.
Kom på jobbet å började känna mig konstig.
Vart akut besök på toa och spydde som en tok.
Så Regina skulle köra hem mig. Hon fick sig ett gott skratt iaf!
Fick en rusning utav fan!! Högaknä lyft nå enormt till bilen, helt väck!!
Kom hem å tvärdäckade!
Fick vara hemma i söndags som spenderades 1 timme i rastgården med Maria å alla hundar. Sen soffläge igen!
Sov bort hela gårdagen oxå.
Men har hållt i och ätit tabletterna.
Idag så vart jag oxå groggy så ringer både 1177 och giftcentralen. Dom TRODDE inte det var någon fara!! Nähänä har bara gått som i dimma sen i lördags, haft snabba hjärtslag, skakat och noll koll på kroppen el språk. Det det var NOG ingen fara!!! Idioter!!! Aja bara fortsätta att slita på som vanligt..

Och så jävla delad!! Jag orkar inte ta mer skit, det är ju bara jag som tillåter mig själv att bli sårad! Och det är inte ok längre. Att förknippa kärlek med svek och sorg!
Skulle behöva en vecka helt ensam utomlands och bara få vara!!
Eller införskaffa en hund så jag får avnjuta träningstunder igen på banan! Komma igång med träning och ett mål!!
Någon som tröstar mig i min tysta gråt! Som kan skeda med mig på natten och ge mig ovillkorlig kärlek.

Snart hoppas jag kommer den stunden!

Av Elin Jonsson - 2 maj 2014 21:51

Helt slut i kropp och själ!
Känns som om man inte gör annat än jobbar. Å när jag inte jobbar så har jag så mycket att fixa så lediga dagen bara försvinner..

Tillit är något som fanns och växte, men föll som en sten igår! Allt bara rasade igen..
Först tjafs hemma i Sveg å viss person som lägger sig i familjeanlägenheter hon inte har ett skit med att göra! Smutskastar 2 underbara tjejer! Du kanske ska ta reda på din egen son som efterlyser knark var och varannan dag på face ist för att snacka skit om andra!! Huvva där sjönk du en gång för alla i mina ögon!!

Sen har jag kämpat med mig själv som fan för att fåbort misstankar och oroligheter och när det väl släpper då rasar det igen! Blir så himla less på mig själv som är så förbannat dumsnäll mot alla!

Behöver bara få dra täcket över huvudet en hel dag och Hellst gråta

Ovido - Quiz & Flashcards