Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin Jonsson - 31 augusti 2012 12:23

Ja idag är den dagen! Vi flyttar in såå jävla underbart..

Igår skratta jag så tårarna rann, lilla Clara vill så gärna ha ett syskon så hon förklarade för oss att det är faktiskt inte så svårt att göra barn så hon tyckte att det var på tiden haha. Förklarade då min p-spruta men det var inte heller nå problem för henne. Jag behövde ju inte ta den andra! Haha jävla go unge!
Vi får se vart svaret från oss iaf haha

Nu lunch ute i tystberga med Nicke å jeppe sen sista rycket i huse :)

Av Elin Jonsson - 30 augusti 2012 15:42

Ja nu är det mesta gjort! I morgon är det inflytt!! Vart så jävla bra i sovrummet med tapeter och golvet! ;) enda rum som ser ut som ett bombnedslag är gästrummet men känner att det får man ta sen, just nu vill jag bara få in alla andra saker så vi kan flytta in!! Å helt underbart att jag e ledig tills tisdag så jag kan pyssla med allt smått så som tavlor osv.. Älskar det!!!! :)

Kalle gör nu sista rycket för idag i sovrummet innan det är dags att hämta Clara på dagis och hem å göra middag :)

Av Elin Jonsson - 29 augusti 2012 22:34

Innan jag flyttade så gjorde jag Cellprover som man tydligen är tvungen till vid 25-26 år, och fick brev att det visade förändringar så jag skulle bli kallad till Nyköping. Var dit i morse och hon tog ett ytligt, men såg även en förändring så hon var tvungen att ta 2 bitar (väldigt små) från livmodertappen för att skicka iväg på analys! Kul att man tar dom proverna med en sax jävel på typ 15cm!!! Smärta kan jag bara säga! Om det är stor förändring så blir det en operation tack och lov så fick jag bli sövd under det ingreppet!! Så nu ska man gå 4v och vara nervös! Jiippii
Kollade även min hals idag och Inge halsfluss utan vanligt virus men oavsett så fick jag inte komma till jobbet fören jag var frisk! Så jaha!! Aja förstår ju mina kollegor dom ej vill bli sjuk. Så lika bra.

Har iaf varit på 24mx och handlar mig en hel utrustning med Crosskläder och skydd, Såå jävla läcker jag blev i det alltså! Sen tog jag mig en sväng på crossen! Helt underbart, och idioten som påstod att ja inte skulle klara av det haha han ska se nu. By the way undrar om det fortfarande flirt smsas med lappjäntan! ;) (sorry men kunde inte låta bli, med tanke på att jag fick igår höra att allt var mitt fel.. Fast jag var ju it otrogen å var i stan flera gg i veckan på "bokade besök" nog var det bokade allt!! Haha oj oj oj) nu har man iaf äntligen fått ur sig det till alla som påstår att jag sårat BULLSHIT!!

Huset är så gott som klart, var rätt le och besviken igår över att det är få lite kvar men inget händer, men gullet mitt har ju varit där i smyg :) så i morgon är det golv och lister och fredag flytta in möbler :D .. Längtar som tusan alltså!!!
Nä gott folk dags att sussa efter lite rygg massage ;)

Har värsta julklappen till dig sen Lotta ;).
Puss

Av Elin Jonsson - 28 augusti 2012 10:50

Trotsade förkylning och feber igår och tog mig till huset för att inreda köket :) nu är alla torrvaror på plats och den mesta av utrustningen, tog mig en hel dag men det var det värt, ska bege mig till Ikea i morgon och handla lite sp man får det stilrent och slippa alla jävla påsar som står med mjöl osv!

Vi handlade även golv och tapet till sovrummet igår, åå det kommer bli så jävla snyggt!!! Hoppas Kalle åker dit ikväll och gör ett ryck så vi bor där på torsdag! Skulle vara underbart!! I morgon ska jag ta mig an gästrummet så det blir klart :)

Av Elin Jonsson - 26 augusti 2012 12:10

Efter jätte trevlig kväll igår med trevligt folk och mina tokiga brorsbarn så man fick skratta som en tok.
Bästa var när man ringer morsan å hon får prata m Nicklas! Haha fan vad hon Terrar honom alltså!
Iaf så vart det tidigt hem för kärleken skulle upp å köra cross å jag ville inte med på krogen. Vaknade dock i morse och tyckte att jag var ovanligt het!
När Kalle åkt så tog jag tempen! Jomenvist 38,3 i feber!!!!! Skit oxå

Tog mig till affären och handlade och nu är det sängläge framför tecknade filmer ;)

Av Elin Jonsson - 24 augusti 2012 14:39

Ja efter en glad överraskning av att få 3 löner med stora belopp så är min helg och månad gjord iaf :)

Skit bra dag på jobbet och nu ska här bytas om och ta en skogstur med crossen som Kalle gjort i ordning :) i morgon är det fylla och kräftskiva för hela slanten ;)

Av Elin Jonsson - 23 augusti 2012 22:08

Haft en bra dag på nya jobbet :) trivs väldigt bra redan. Amanda kom idag oxå fast hon bor hos Nicklas hihi å Jossan kommer i morgon med sina saxar så mina toppar kan få sig en omgång. Sen blir det kräftskiva på lördag med massa nya människor, fast jag blev väldigt glad när jag såg att jag känner faktiskt mer än hälften :) wipidoo.. Älsklingen är och slår i garage så jag bäddar ner mig med en bok ett tag tills han kommer och myser ner sig :)

Sen kanske man ska ta och beställa lite crossutrustning på söndag så jag kan sätta igång och köra :) och innan torsdag ska vi bo i huset :) känns så jävla bra. Satt lister och spacklat idag, i morgon blir det att måla å sätta lister uppe, egentligen så skulle vi kunna köra dit soffan så är den på plats.

Livet ler mot mig och jag mår så himla jäkla bra!!! :)

Godnatt puss

Av Elin Jonsson - 23 augusti 2012 07:55

Folk i Sveg som står på Ica och diskuterar mig och det som hänt mellan mig i mitt x och hans nya Har ni Inge bättre för er???
Sluta nu!!
Ni som inte har en aning om vad som hänt borde inte ens öppna käften, och ni som vet som berättar för dom som hört rykten bara vist tack för ni gör det så folk slutar sprida lögner. Men jag tycker att det räcker nu!! Prata om nå annat..

Jag kan egentligen bara skratta åt det som sägs för jag bor inte där längre men jag tycker inte det är ok att bete sig såhär. Vissa bor kvar och kanske inte tycker att det är så roligt när ni viskar och pekar och snackar om något ni inte har en aning om egentligen.
Om ni undrar något så fråga ist för att anta!!

Så ge er nu, seriöst. Låt oss alla gå vidare och njuta av det vi har.

Ovido - Quiz & Flashcards