Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin Jonsson - 31 augusti 2013 21:19

Trött men glad. Tusen miljoners tack till Jana, Maria och Camilla som hjälpte mig att hämta mina saker idag från vgh och upp på lagret i butiken :) underbara kollegor!

Ställde mig på vågen i morse 55,5kg :)))) på första veckan! I like it!! I morgon blir det terräng promenad på 5km! Kommer sätta fina rumpmuskler ;)
Och jag fick vara ledig på måndag! Helt underbart!! Ska inte göra ett skit! Jo packa för en vecka hos Jana.

Ligger i sängen med massa levande ljus i rummet och C M på datorn!
Leende på läpparna och säger snart godnatt :)

Av Elin Jonsson - 30 augusti 2013 08:56

Kvällen på cirkusen igår var oslagbar! Så jävla roligt och en bra upplevelse. Å jag kunde ju inte låta bli att sitta på en elefant när jag fick chansen :) bilden som Elin tog slår allt! Var ju lite rädd när jag väl kom upp och hon fångade ögonblicket :)
Elin sov hos oss i natt oxå så det vart upp extra tidigt då hon har skola. Men nu är promenaden gjord och frukost blir på jobbet :)
Ikväll blir det tacos med nyttiga ingredienser :)
Maria har redan losat 2 kg på denna v och jag har minskat midjan och fått muskler på rumpan. Så jag är nöjd

Av Elin Jonsson - 28 augusti 2013 20:10

Efter en morgon promenad, nyttig frulle och en hel dag på jobbet så myser jag ner mig framför idol :))

På lördag så går flyttlasset från vagnhärad. Jana å Maria ska hjälpa mig så jag slipper åka emellan hela tiden när jag vill ha något!
Klart det svider men men livet går vidare.

Sen njuter ja ju lite av att retas lite, dock att det ja skriver är MITT liv och MINA handlingar men vissa stör sig. Haha no life at al!

Av Elin Jonsson - 27 augusti 2013 20:36

Längtar som satan till torsdag och cirkusen. Har alltid velat se cirkus scott live och inte bara på tv under julen.
Fick även ändra min fasta som borde vara på torsdag tills i morgon ist eftersom jag vägrar fasta när det finns popcorn och sockervadd att tillgå :)

Sen under dom andra 5 dagarna är helt socker fritt! Inte ens pasta, ris potatis står med på schemat! Här kör vi riktig 5:2 dieten :)) och promenader + träning varje dag med appen :))

Av Elin Jonsson - 27 augusti 2013 03:51

Inte roligt att vakna 3,30 går som en zombi till toa för att sedan vakna till när man är åter i sängen!! Suck!!!

Var lite smått orolig över att mitt schema inte hade några tider denna v men det vart snabbt fixat! Ännu nonstop jobb till lördag em! :)
Nästa v ska jag och dascha bo hos Jana och passa alla djuren <3 lite egentid och bara mysa :)

Nä för faan somna om nu

Arg

Av Elin Jonsson - 24 augusti 2013 23:38

Helt plötsligt dyker en person upp!
Har aldrig ens hört dens namn innan (men tydligen är en nära vän) borde man inte hört något om det då?!
Sen börjar det knaka, får höra att personen lagt sig i med goda råd! (Bull shit, allt för egen vinning) Att denne säger vad han borde göra!
Sen sket allt sig trots att vi båda kämpade som fan.
Vad fick personen ut av det? Lite ligga? Kan då informera denne om att det är bara för stunden, lika som med dom andra som varit där nu..

Borde inte ens lägga energi men blir så jävla frustrerad och förbannad på falska fittor som spelar ett jävla spel rakt i ansiktet på en! Fyyy faan!
Det som jag njuter av är att få höra från flera håll att många tycker att personen är konstig och verkar inte ha alla hemma!
Att även han har sagt till vänner att denne är jobbig och dryg! Men funkar att kontakta när nöden tränger! Haha ja det är ju lite roligt!
Men sitt där och tro att något bra är gjort! Men ändå så är denne bara en i mängden just nu!

Vist svider det att få höra vissa saker. Klart det sårar och gör ont!
Men!!! Det gör mig ännu mer målinriktad på att gå vidare med mitt liv! Göra det jag vill och behöver utan att vänta på någon som beter sig illa och sårar mig mer än att få mig att le.

Fan vad jag behövde få ur mig detta! Sen skiter jag blankt i vad alla har för åsikter om detta inlägg!

Av Elin Jonsson - 20 augusti 2013 21:23

Ja då var det vardag igen! Jobb, jobb och åter jobb.
Fan borde ta mig i kragen och promenera till jobbet igen. Ska nog gö det på torsdag då man jobbar em.
Sen vet jag inte alls hur nästa v ser ut då jag inte går på schema. Måndag lär väl bli ledigt hoppas på att få jobba resten.

Nä nu plöjer jag lite serier innan jag ska sova.

Av Elin Jonsson - 17 augusti 2013 18:06

Stiftelsen levererade över mina förväntningar igår!! Fyy fan vad vissa saker är sjuka! Jag kopplar stiftelsen till Sveg och mina vänner och när jag väl åker hem så åker vi och tittar på dom!! Helt underbar känsla att få stå i publikhavet och sjunga med!
Vidhjärtat gjorde succé :))

Gänget jag körde gav mig många skratt, fina och värmande ord! Tack älskade Johan för allt du sa igår! Och tack alla andra för att ni berättade hur mycket jag är älskad och att ni gör allt för mig, :))))

Idag blir det film mys hemma hos syster med barnen och Mats! Taco först :)))

Vil inte åka hem till tälje

Ovido - Quiz & Flashcards