Alla inlägg under april 2012

Av Elin Jonsson - 27 april 2012 23:29

Min absolut världens bästa och underbaraste "bror" är i Sveg i helgen... fan vad jag saknat honom och älskar honom för alla hans varma ord som jag fick höra.. <3 att ÄNTLIGEN få höra hur mycket jag betyder och hur mycket han uppskattar att jag alltid funnits där, trots att han betett sig som ett svin vissa gånger så har jag alltid stått där..:)) och nu var det hans tur att stå vid min sida sa han...:) fan vad gullig han är alltså.... min älskade älskade joakim warnefjord.....


I morgon drar vi upp på fjället, kommer bli riktigt riktigt roligt med detta gäng,, galen finne, tokig dalmas och sen oss från sveg då..haha kan inte bli bättre. <3



tack jocke för ditt stöd och att du finns vid min sida.. jag blir så himmla glad så du kan inte ana..... älskar dig min bror...

Av Elin Jonsson - 26 april 2012 16:21

Idag kommer söta Jana till Sveg, dock sova hos Jojjo i natt men i morgon så är hon miiin :)

inte ett dugg sugen på att åka på afterskii 1000, men jag måste ju ställa upp för laget..

hoppas bara jag är på bra humör annars ska nog folk undvika att bråka med mig.. hehe finns vissa tendenser i denna släkt att inte veta när man ska gå utan då kommer knytnäven farande ist..hehe aja det kan inte annat än bli bra med goa gänget man åker med..:)


nyss gjort ett gympass med Viktor och Jens och det kommer ju absolut att kännas i morgon vill jag lova.. huvva.. Men ack så jävla värt det är att börja träna igen. Bra att viktor drar igång mig alltså...


ska städa hos johan i morgon innan vi tar ett simpass..:) gud vad jag håller igång alltså.. helt sjukt.. men jag måste ju hålla mig i trim..



Av Elin Jonsson - 25 april 2012 15:28

Igår var en fullspäckad dag..

började dagen med en torvenrunda, städade sedan lägenheten..

viktor fick med mig på ett gympass *riktit härligt*
Hem och cyklade en vända med thea och sen med nala så dom blev trött.

Kommer hem och sätter igång och rensar rabatten medans nala å thea låg och glassade på gräsmattan :)

sen kom mikaela och fikade å tittade på kattungarna och surrade massa härligt skit som vi tjejer kan göra.. Å guud vilke go tjej hon var.. :) gillar skarpt.. tyvärr vart inte fikat så långvarigt för jag fick annat besök ;) vi surrade på ett tag så allt föll på plats lite till.. :)


Å längtar tills i helgen.. Jana kommer i morgon men ska bo hos jojjo tills på lördag tror jag. sen blir det Afterskii 1000 för hela slanten med goa gänget igen... hoppas det blir skoj har faktiskt börjat tveka på om ja ska åka el ej..

men det får visa sig..

Av Elin Jonsson - 24 april 2012 09:05

Klev på min långledighet igår. Det firades med film, taco och trevligt sällskap på kvällen! Idag så blir de promenad, fika med Mette och ikväll kommer Mikaela och Martin och tittar på kattungarna :)För övrigt så känns det som om allt faller på plats nu, ska bli riktigt skönt att få åka iväg och ladda batterierna snart! Kan vi behöva! Nä orka med detta tar mig en torven istället!! Puss på er

Av Elin Jonsson - 22 april 2012 17:11

Och jag mår jätte bra... :)


Av Elin Jonsson - 20 april 2012 10:54

Är en riktigt glad och munter tjej.. haft en toppen vecka med massa fina ord...

och det bästa av allt är att jag mår så himmla bra... :)


<3<3

Av Elin Jonsson - 19 april 2012 21:49

Idag är en sorgens dag!! En av nalas valpar smet från gården och sprang framför tåget! Ägaren Ann-Sofie ringde och var helt förtvivlad! Jag förstår henne, en djurägares mardröm att få uppleva!Tårarna slutar inte rinna och smärtan biter i brösten över att en oskyldig liten valp ska råka ut för detta!Alla tankar och styrka sänder jag vill familjen!Och tack mina vänner här hemma för erat stöd både till familjen och mig!Vila i frid älskade fina nira!!

Av Elin Jonsson - 17 april 2012 15:31

Jag mår så fruktansvärt bra just nu så det finns inte ord till det.... :)


Ovido - Quiz & Flashcards