Alla inlägg under april 2015

Av Elin Jonsson - 13 april 2015 19:30

från att blogga jämnt förut till inte alls! Just för att även om detta är MIN blogg med saker som händer och sker i MITT liv så är det ändå tydligen folk som måste hoppa på en och är elaka och rent ut sakt mobbar en för saker man skriver! Tycker det är så jävla fel och elakt! Om jag vill skriva om vad jag gjort och tänkt under veckan som gått så måste jag väl kunna göra det utan att nån hånskrattar och mobbar en! El har jag fel?!
Aja skit samma, att folk slösar sin tid och energi på att störa sig på mig så är det väl deras problem!

Har äntligen fått veta hur mycket semester jag kommet ha i sommar! Och längtar som satan!!!
1juli packas bilen och styrs mot Sveg! Ska bo hos brorsan i stugan och bara njuta av Härjedalen! Blir 3v hemma med familj och vänner!
Kommer bli bästa veckorna på länge!

Ovido - Quiz & Flashcards