Alla inlägg under juli 2013

Av Elin Jonsson - 27 juli 2013 21:39

I natt har jag sovit så himla gott!
Råkade även stänga av alarmet å försov min nästan :/ tur att jag har underbara kollegor som lät mig äta frukost på jobbtid :)

Firade att jag ska vara ledig i morgon med en brak middag! :)
Å i morgon hoppas jag att jag får åka till Kalle för en mys söndag :) han är ute å festar ikväll så då blir det en härlig bakisdag framför TVn ;)

Av Elin Jonsson - 26 juli 2013 21:25

Helt slut med andra ord! Känns som om jag inte gör annat än jobbar! El vänta!! Jag gör Inge annat än jobbar!
I morgon börjar jag iaf 11 så jag hoppas jag får sova i natt! Allt spring i detta trapphus leder till massa hundskall hela nätterna. Sov väl 3 timmar tills idag! Så en heldag på jobbet var tungt!

Men har bäddat ner mig redan och ska bara kissa hundarna en gång till innan ögonen kan få vila.

Av Elin Jonsson - 25 juli 2013 20:52

Har jobbat 10-18 hela veckan men idag skulle jag börja 14. Så jag har längtat efter denna dag för att få sovmorgon!
Dock vaknade man 7,30. Var ut med hundarna, kände hur skönt det skulle bli att få somna om!
Men efter lite sms med Kalle så bytte jag min sovmorgon mot en förmiddag hos honom, myst, solat och go lunch! Var så himla glad när jag åkte till jobbet! Och lycko känslan har hållt i sig hela dagen :)

Maria har lämnat mig och hundarna för ännu en festivalhelg, så jag tog och städade, sen unnade jag mig mat från kolgrillen :)

Ska förflytta mig mot sängen snart för att glo på Criminal innan hundarna ska ut för natten! :)

Kommer somna med ett stort leende ikväll

Av Elin Jonsson - 22 juli 2013 23:20

Är en väldigt glad och nöjd tjej :)
Haft en toppen helg med brudarna.
En bra dag på jobbet, hundarna är anmält på utställning både till lida och Sveg :) längtar redan till Sveg!!
Maria ska med upp hoppas att Jana oxå följer med :))

Har fått så många nya underbara vänner genom jobbet och jag älskar dom!
Alla är så himla Goa!!

Tackar för en trevlig måndag på restaurang och lite öl. Sov dags så man orkar jobba i möra

Av Elin Jonsson - 20 juli 2013 14:00

Min lediga lördag spenderar jag med Maria och Jeanette på Ikea i kungens kurva :)
Handlat lite smått. Rätt nöjd, nu ska vi hem och skruva ihop Marias sängram! Haha kan bli roligt.

Väntar på svar till veckan om jag fr mitt lån godkänt och om jag får lägenheten jag hoppas på. :))

Av Elin Jonsson - 17 juli 2013 09:08

Igår var det toppen. Jobbade heldag å efter jobbet så vart det fort hem och duscha!
Sen åkte jag till Kalle :)
Blev utbjuden på restaurang och sen hem och tittade på baksmällan 3!
Åkte väl hem vid 24 tiden kunde inte somna fören 2-3 men somnade med ett leende på läpparna.
Blev väckt 7,30 av alla hundar, fått i mig frulle och ska nu somna om :)
Behövs inte på jobbet fören i em så jag ska njuta av lite sömn.

Av Elin Jonsson - 13 juli 2013 23:26

Bott hos Jana i 2 veckor och nu är jag tillbaka hos Maria :) i morgon ska vi hämta sängen så jag kan få mitt eget rum här. Känns gött :)
Men om 2v igen så blir det nog till Jana igen då hon åker på semester och behöver kattvakt. Sen första v i september blir det både hund och kattvakt åt henne :))

Letar iaf för fullt efter något eget men det verkar ta tid. Tur att jag har bästa Maria och Jana.

Har bott här i söder nu i lite över ett år, och jag har träffat så himla underbara människor under detta året, Goa vänner och himla bra personer som ställt/ställer upp i vått och torrt :)
Trivs som bara den här nere så Sveg blir det inte igen!

Av Elin Jonsson - 10 juli 2013 20:14

Mina tider 10-16 denna vecka har blivit 10-19 pga all personalbrist.
Men det gör ingenting. Har tagit både janas och Marias alla semesterveckor så då är ekonomin säkrad!

Men man är bra trött när man kommer hem efter jobbet alltså. Blir ofta soffan å film. Men njuter för fullt

Ovido - Quiz & Flashcards