Alla inlägg under mars 2012

Av Elin Jonsson - 31 mars 2012 18:00

Fick höra nå så enormt roligt igår att jag skratta så jag fick ont i magen...

Ibland finns det folk till allt alltså...


Tack för en trevlig kväll igår alla inblandade.. <3


Jag är den jag är, och ingen är som mig eller kommer någonsin komma i närheten av den jag är..

jag är omtyckt och älskad för att jag är just den jag är och det var många år sedan som jag växte ur 14is stadiet som var full av falskhet och lögner.. tycker om mig exakt som jag är och kommer fortsätta med det.. <3


Jag måste ju ha något speciellt eftersom folk tycker om mig så mycket och tyr sig till mig när det stormar.. å tydligen är jag svår att lämna oxå.. ;)

Av Elin Jonsson - 29 mars 2012 07:47

när klockan ringde så var jag INTE pigg och tanken på att åka hem och fortsätta sova lockade enormt. men nu har jag vaknat till liv och ska hem å dona med dogsen och sen stor städa IGEN.. sen kan jag lägga mig och njuta av en bok och gosa ner mig..:)) eller om jag ska till stallet kanske å hålla tempot tills jag däckar ikväll..

i morgon ska jag köra öppning på okq8, spännande var ett tag sedan jag stod i kassan där så jag måste in och inspektera idag.. :)


jaja..


living the dream

Av Elin Jonsson - 28 mars 2012 23:31

Ibland så mår man bara så jävla bra så man inte kan sluta le.. å just nu är det så...

trivs med tillvaron och jag trivs med mitt jobb, mina kära vänner  och min underbara familj..


Min kusin å hans band har nu släppt en skiva som säljs i sveg i både 12" vinyl och cd, så det ska jag inhandla i morgon och sätta upp vinylen på väggen i gästrummet för en var så förbannat snygg så den kommer passa perfekt där..:) kan ja ta bort dom där tavlorna som xet lämnade.. ;)


å min lilla kisse är tjockis och ska ha bäbisar..:) så underbart med små djur igen hemma.. ska nog para nala igen å använda mig av Nemo igen för valparna är ju fan toppen fina..:) å fick även höra av jenny sen ja la upp mina ego bilder att jag var den snyggaste uppfödaren hon sett..haha + att brorsbarnet i gbg sa att jag var snyggast i hela jonsson släkten.. det värmde..:) älskar min goingar som säger så...

men kan inget annat än hålla med, för snacka om blickar man fick på krogen i blge när man var där. ååå man höjdes ju till skyarna...


funderar lite på en tripp till irland, för att kolla bostad och evt jobb och se vad jag behöver för att frakta över hundarna.. skulle va så fett kul att dra å testa nå helt nytt bara ett år el så..:) så det ska jag verkligen ta en funderare på..


Living the dream <3

Av Elin Jonsson - 28 mars 2012 15:27

tur att jag själv satte alarm i morse för min fina väckning som jag skulle få kl 6 ringde inte fören 7,45 då jag redan var påväg till jobbet.. Tack för den Niclas!!!! :p


Aja haft en intressant och händelserik dag hittills på jobbet och ska jobba dygn i natt, dogsen är hos mette så det känns skönt att dom inte är hemma själv å degar...


annars så är det fan fint..:) mår bra och är glad trots att man har idioter omkring sig som säger en sak ena dagen och helt plötsligt en annan sak en annan dag.. aja vet iaf vad som rör sig i känslorna inners inne å tyvärr så finns det inte så mycket för det längre... förlåt men så ere... måste gå vidare med mitt liv än att sitta i denna lekstuga..


Synd att man jobbar i helgen annars hade jag tvingat hem personen som jag mest behöver krypa upp i famnen på just nu.. <3


puss puss

Av Elin Jonsson - 27 mars 2012 21:14

Förstår inte varför jag gillar att lyssna på depp/kärleks låtar när jag är glad, å mår bra.. men det måste vara för att jag är en musik tjej ut i fingerspetsarna och sätter känslor till orden i låtarna sen spelar det ingen roll vilket tempo låten går i.. Just nu har jag blivit kär i denna låt...:))
ska nog be bror lägga ut nå låtar på min logg oxå, men inte invadera som han gjorde sist..;) älskade bror... <3


***

I feel like a song without the words
A man without a soul
A bird without its wings
A heart without a home
I feel like a knight without a sword
The sky without the sun
Cuz you are the one

I feel like a ship beneath the waves
A child that lost its way
A door without a key
A face without a name
I feel like a breath without the air
And every day's the same
Since you've gone away

I gotta have a reason to wake up in the morning
You used to be the one that put a smile on my face
There are no words that could describe how I miss you
And I miss you everyday
Yeah

And I'm never gonna leave your side
And I'm never gonna leave your side again
Still holding on girl
I won't let you go
Cuz when I'm lying in your arms
I know I'm home

They tell me that a man can lose his mind
Living in the pain
The call in times gone by
The crying in the rain
You know I've wasted half the time
And I'm on my knees again
Till you come to me
Yeah

I gotta have a reason to wake up in the morning
You used to be the one that put a smile on my face
There are no words that could describe how I miss you
And I miss you everyday
Yeah

Av Elin Jonsson - 27 mars 2012 14:25

har donat på idag på jobbet å trivs väldigt bra med det.

Har dock gjort någon lägenhets sökning för ett tag sedan och sökte ett jobb idag, just in case lixom..sen får vi se..

vill ju stanna här i kära sveg och försöka laga det som gått sönder, och det verkar som om det kanske är påväg att gå att göra det... <3

Av Elin Jonsson - 27 mars 2012 07:42

tack för väckningen, även om ja inte gick upp och tog mig en troven som jag sa igår så var det ändå snällt.:)


ska ta mig en skogpromenad istället med dogsen innan arbetet börjar.. så slipper jag ha ågren över det..


funderar fortfarande på alla sms igår... önskar ja kunde hjälpa, men han måste finna sin egen väg. å när han säger att han inte vet någonting eller vad han styrs av så blir jag jätte orolig.. men en dag så vet han..:)


nää betala räkningar, bli fattig å ta en promenad..:)


puss

Av Elin Jonsson - 26 mars 2012 17:54

Har väntat 3 månader på att få läsa dom orden!!

att du säger att du har ingenting och vet ingenting bara att om jag försvinner så försvinner du med!!

Jag vet ingenting jag heller! trodde jag viste, men tydligen inte.. <3

Ovido - Quiz & Flashcards