Alla inlägg under augusti 2014

Hat

Av Elin Jonsson - 7 augusti 2014 01:43

Att säga att man hatar någon är starka ord. Men jag gör det!!

Du är en falsk, manipulerande äcklig jävla person!! Att någon ens vill ta i dig är för mig ett under.. Tror du verkligen att det du håller på med gynnar dig?! Haha patetiskt..

Jag vet... Lägg inte energi, bjud inte på energin.. Men ibland kan jag inte hålla mig..
Du passar på när folk mår som sämst å spela in dig... Äckligt

Av Elin Jonsson - 5 augusti 2014 21:13

Stress, ilska, förvirrad, ångest och massor med tårar. Allt blandad! Allt snurrar i huvudet och jag vet varken in el ut!

Fått erbjudande om eget boende nu! Efter att sökt i 1 år så dyker drömstället upp!! Hoppas hoppas!!!
Vill verkligen ha detta hus! Kommer passa mig och hundarna perfekt!

Ska nu bädda mer mig i soffan och försöka att koppla ifrån allt jobbigt

Ovido - Quiz & Flashcards