Alla inlägg under april 2014

Av Elin Jonsson - 18 april 2014 20:54

Ja då vart de påsk igen! Haft en bra dag på jobbe, kom hem och avnjöt en Påskmiddag, förberett tipsrunda och äggen till barnen inför i morgon! :)
Nu blir det ett härligt varmt bad med levande ljus innan sängen ropar :)
I morgon ska Systembolaget få sig ett besök och kvällen bjuder på grillat med trevligt sällskap :)

Av Elin Jonsson - 16 april 2014 21:08

Är såå trött! Trots ledigt i måndags å sen halvdagar på jobbet. Men borde man inte passa på att göra saker då? Nää jag sover bort min lediga tid!!
Helt färdig i kropp och knopp!
Massa tankar å funderingar osv.. Stressande saker mm..
Vill hem till Sveg iaf över en helg, men hur? Jag jobbar ju jämnt, ta ledigt så blir det ju personalbrist delux!
Men svegskalaset då jävlar ska jag hem!! Ons-söndag ska kryssa mig redan nu för det är de enda dagarna jag verkligen vill hem. En helg nu hade suttit fint oxå men men suck...

Cellprovstagning i morgon oxå! Jippi, sen heldag på jobbet på det, ser verkligen inte fram emot det!! Men men hoppas dom toppsar denna gång med.
Nu blir de fan sängen

Av Elin Jonsson - 7 april 2014 23:35

Står här vid din grav och tårarna rinner! Saknaden är enorm!!
Om jag visste då vad jag vet nu hade du kanske varit vid min sida ist!!
Jag gav upp för lätt!! Ångrar mina beslut, ångrar mina val!!
Jag saknar dig thea!!
Jag saknar nala!! Även om jag kommer ha en dotter efter nala i höst så kommer det aldrig att vara nala!

Jag och pappa grät ihop idag efter saknaden av nala! Fan...

Av Elin Jonsson - 2 april 2014 13:00

Igår började jag min 5 dagars fasta kur. Typ detox som ska rensa kroppen på slaggprodukter osv!
Ska börja med glaubersalt som verkar laxerande! Så i morse tog magen fart!

Sen är det juicer, ört the och buljonger resterande 5 dagar! Allt ekologiskt och utan socker! Trodde jag skulle vara as hungrig men är faktiskt inte det. Får dricka vatten utöver men inge annat!

Efter dessa 5 dagar så blir det smygstartade på maten! Sen kör jag och Regina 5:2 metoden! :) kommer bli grymt!!

<3

Av Elin Jonsson - 1 april 2014 19:58

Suck!!
Han får mig att må bra, le skratta och vara mig själv igen..
Han får mig även till saknad och rädsla!
Rädsla över att bli ledsen igen, att allt bara är en fasad som vi båda lever på just nu.

Men jag får hopp, hopp som jag försöker att inte ha ifall det inte blir bra. Det känns bra och verkar bra. Men hur länge? Har vi äntligen insett och lärt oss av misstagen och bråken som varit så vi är mer rädda om varandra? Eller? Många frågor och mycket tankar. Men oavsett så blir det bra i slutändan vad som än sker!

Många tankar om allt just nu. Skulle behöva en vecka i Sveg och andas, lägga tiden på att träffa mina vänner som jag saknar oerhört! Sitta på altanen hos Mor och njuta av landskapet..
Vill ta med Regina och barnen upp och visa dom mitt hem :)
Blir nog snart

Ovido - Quiz & Flashcards