Alla inlägg under september 2013

Av Elin Jonsson - 29 september 2013 23:02

Eller utarbetad är väl rätta ordet!
I morgon är det en ny vecka och vi kör på som vanligt. Ser fram emot nästa måndag för då är jag ledig! :)
Längtar tills vi får flytta in i huset oxå!! Vill börja köra saker redan nu och pyssla. Vet ju hur jag vill ha mitt rum nu, skulle tagit med saker från pappa sist! Men men får åka en vända till om ett tag. El be brorsan ta med.

Nu blirre iaf godnatt för denna dam

Av Elin Jonsson - 27 september 2013 21:03

Fick lite extra sovtid i morgon som var sjuk behövlig!
Varit mycket på jobbet idag, och i helgen är det hundens dag.
Så vi har massa erbjudanden. Vi hann inte klart med alla skyltar idag så jag måste in extra tidigt i morgon för att fixa det sista! Så nu ligger jag i badet och landar sen blir det sängen så man orkar!

Min lediga söndag blev 11-15 på jobbet! Men det behövs!

Nä nu är jag trött!!

Av Elin Jonsson - 25 september 2013 23:16

Hyreskontraktet är påskrivet!!!!!
Både jag och Regina höll masken tills vi kom ut till bilen då vi skrek av lycka!!!
Detta kommer bli så jävla bra!!!!!
Känner ju redan nu hur jag kommer stor trivas i det där huset!!
Vill flytta in nu nu nu!!!
Min nya säng ska beställas osv...

Av Elin Jonsson - 24 september 2013 21:41

Igår var jag, Regina och hennes 2 söta döttrar och tittade på en hus som vi var intresserad av att hyra.
Alltså vilken jävla ur mysigt hus!! Nytt, ljus, öppet och fräsch!!
Vi vart tokkär direkt i allt!!! Ingenting att klaga på!
Och idag kom han som äger huset in på jobbet och sa att vi fick hyra det!! :))))
Så i morgon ska vi skriva kontrakten och inflytt 1 november!!! Haha
Sååå jävla glad, helt otroligt!!! :)

Av Elin Jonsson - 23 september 2013 08:50

Haft en bra, lugn och skön helg i Sveg med familjen och alla Goa människor på bruksklubben :)

Har dock sovit mycket, vilket var behövligt!
Är nu hemma hos bästa chefen Ever och passar både djur och Elin. Elin somnade och vaknade med feber så hon får vara hemma idag. Vi myser i soffan framför en film :)

Ikväll ska jag och Regina titta på ett hus :))))))

Av Elin Jonsson - 20 september 2013 18:34

Gillar att komma hem och känna den friska fjälldoften ist för avgaserna!
Som vanligt så får jag förkylningssymtomer första natten och tror att man ska ligga helt däckad dagen efter. Men man klarar sig alltid.

Vaknade tidigt och har hunnit med massor idag :) tältet och priserna inför utställningen i morgon är fixat, träffat mamma, pappa, syster, Johanna och dom på klubben.
Riktigt nöjd med dagen.

Både jag och Amanda är helt slut så nu blir det film!!

Pöss

Av Elin Jonsson - 18 september 2013 20:53

Jepp allt är packat och klart inför resan i morgon :) ska bli riktigt skönt att komma hem till Sveg lite. Önskar jag kunde stanna längre men har jobb osv här som väntar.

Full rulle idag på jobbet. Så jag är helt färdig! Blir nog att sluta ögonen strax!

Av Elin Jonsson - 17 september 2013 22:11

Jag kan skriva en super lång lista på sånt som får mig att le, vara glad och värmer inombords!
Men det räcker med ett ord där allt som får mig att må dåligt passar in!
Varför måste det vara så?

Jobbade 12-16 idag :))
Gjort massa nytta på jobbet iaf och tur att jag fyllde på alla frysar med mat ute i butiken då nyckeln till stora frysen gick av i låset vid stängning!
Daniel kom å mötte upp mig,
Åkte hem och spelade lite Nintendo :)
Sen vart det en Freddy kruger film, + att jag fick massage på nacke å axlar. Alla knutar löste han upp å det var inte det skönaste men har inte ont längre iaf :)
Väntar på att klockan ska bli kvällsrastning av hundar så jag sedan kan gå och sova! :)

Ovido - Quiz & Flashcards