Alla inlägg under oktober 2013

??

Av Elin Jonsson - 31 oktober 2013 06:02

Nu har sambon m familj flyttat in i huset så nu är allt som det ska. Lite smått kaos med kartonger å sånt bara men det blir snabbt fixat!

Igår kom Kalle hit, han fick göra sin älskade tacopaj! Mmmmmmm

Skickat iväg honom på jobbet så jag ska passa på att somna om innan jag kör en heldag på mitt jobb!

Av Elin Jonsson - 23 oktober 2013 00:20

Blir äcklad av hur en viss person beter sig! Blir arg över hennes falska jävla beteende och samtidigt njuren!
För än en gång har du bara varit en jävla tröst! Som du en gång sa till mig "tror du han vill ha mig i det här skicket"
Ursch äckliga människa! Du är inte välkommen tillbaka i mitt liv igen!!

Jobbat idag, och åkte direkt från jobbet till vgh :)
Plockade upp Kalle för att åka tillbaka till jobbet pga att larmet hade gått!
Nerbäddad sen någon timme och ligger å lyssnar på Kalles snarkningar, å i morgon åker han på jobb och jag får sova vidare :) sen kör flytten igång!!
Kör allt smått på dagen sen hjälper Kalle mig med soffa och säng på kvällen :) hoppas att jag kan sova första natten i huset i morgon. Jag å k :))

Av Elin Jonsson - 20 oktober 2013 02:36

Blev bjuden till Kalle igår kväll, vi bastade å drack lite öl och pratade massor!! Om det som hänt och det som är. Kändes riktigt bra, och han är ju såå söt när jag säger - men darling jag vet att du tycker om mig och saknar mig massor.
Då han böjer ner huvudet och smiter in i ett annat rum och samtidigt säger mmmmmm.. Haha
Kändes riktigt bra att spendera natten där, Dock låg jag och tittade på honom och lyssnade på hans snarkningar så nå vidare sömn blev de inte. :/

Döö trött men glad på jobbet idag men vid 13 började det snurra i huvudet, kallsvettades och mådde inte alls bra. Fick tack och lov gå hem tidigare och typ rasa i chefens soffa, så fort jag reste mig så snurrade allt. Så motionera hundarna var inte roligt!
Legat i sängen sen 22,30 å kan inte sova 2,35 nu och är sjukt trött men att somna är fan omöjligt.
Så Maria får nog ta mitt pass i morgon å jag ett av hennes i veckan.
Kan nog vara lite utarbetad eftersom jag jobbat nonstop sen jag kom hem den 23e från Sveg.
Vila!!!!!

Av Elin Jonsson - 17 oktober 2013 20:11

Idag kom min efterlängtade säng!
Ringde DHL igår och bad dom ringa 30 min innan leverans eftersom jag jobbade och ville hinna hem!
Idag ringer snubben och säger att han är på plats men ingen hemma "spydigt" jag svarar lika att han skulle ju ringa 30 min innan!
- det är inget vi måste" får jag till svar!
Kunde då inte låta bli utan fräste av att jag sket väl i vilket men för hans skull så borde han ringt så slapp han stå och vänta!

Kommer till huset och han lassar av sakerna utanför huset lutandes så jag hade ett jävla problem att hålla upp det stora paketet samtidigt som jag skulle få bort all plast och kartong!
Lyckades tillslut och står och tittar på min säng och undrar hur fan jag ensam ska få upp allt på övervåningen!
Då kommer det 2 granngubbarna på 70+ små springandes och erbjöd sin hjälp! Så vips var sängen på övervåningen ??
Såå supersnälla och Goa gubbar man har till grannar ??

Och allt smått är kört från lagret till huset nu, bara soffa och bokhylla som är kvar nu som förhoppningsvis körs på lördag em!
Och nästa helg kör jag allt från Maria och flyttar in!!! ???? fett nice

Nu ryggläge för jag har as ont i ryggen nu!

Av Elin Jonsson - 16 oktober 2013 08:18

Ja nu är det pågång, första kartongerna blev flyttade igår!
I morgon kommer min säng och ännu mer saker ska flyttas!
Hoppas att jag kan få flytta in till helgen!
Hade varit så jävla nice! Ett helt hus för mig själv! ?
Ska pyssla och dona, Kalle ska få komma och hjälpa mig med det som ska monteras!

Happy girl

Av Elin Jonsson - 11 oktober 2013 21:31

Jag kan börja räkna dagarna till flytten nu :)
Vi ska till huset i veckan och kolla vad ägaren ska lämna kvar och om vi kan använda det.
Sen hoppas jag att till nästa helg får vi börja flytta in ??
Så fort vi får nycklarna ska sängen beställas! Skulle ta 2-8 dagar att leverera! Kommer bli as grymt!

Men behöver nog låna lite verktyg av Kalle om jag ska få ihop säng osv! Eller så lånar jag hela Kalle med verktyg ? vi får se annars måste jag inhandla det å det kändes ju jobbigt.

Av Elin Jonsson - 10 oktober 2013 20:03

Haft huvudvärk från helvetet i 2 dagar, feber till och från hela dagen oxå! Nu är värken borta men febern sitter i. Aja fick vara hemma och vila idag iaf, i morgon är det jobb hela dagen lång och helgen. Å eftersom jag går in heldag i morgon så gör de inget att jag var hemma idag :)

Av Elin Jonsson - 6 oktober 2013 22:51

Haft det rätt lugnt på jobbe idag, var där ännu tidigare i morse och myste med alla djur. ??

Slaggar hos chefen ikväll då hon är i Spanien och någon måste se efter junior :) och och och jag är ledig måndag, tisdag!! Kan inte bli bättre! Fan vad jag inte ska göra ett skit!

Sen ringde vår hyresvärd idag, och han är utflyttad om 2 v :))))) så vi kan få börja flytta in... Weeii kan jag snart beställa min säng oxå! Riktigt nice!

Nä nu håller ögonen på att slå igen

Ovido - Quiz & Flashcards