Alla inlägg under juni 2014

Av Elin Jonsson - 7 juni 2014 08:22

I morgon är det dags att hämta Scooby! :) jag vet att den hunden kommer ge mig så mycket, han kommer få många pusselbitar att falla på plats! Att få komma igång med träning igen..
Redan anmält honom till Mh och ska boka tid hos min veterinär så höfter å armbågar kollas. Sen är det bara tävlingsmeriterna på honom :)

Ja det gör så jävla ont allt som hänt, hur xet betett sig osv men jag kan inget göra förutom att blicka framåt och gå vidare!

Av Elin Jonsson - 6 juni 2014 18:45

Faan kan jag inte bara släppa och gå vidare för? Varför måste all skit göra så jävla ont!!!
Sjukt besviken! Hur man i helvete kan visa känslor, kalla mig för flickvän på fyllan för att sen dra över sitt x?
Eller bara skoja bort saker när det blir allvarligt!
Eller utsätta sitt barn med förhoppningar för att sedan bryta!
Middagar, bastukvällar och filmmys hela familjen (för dotterns skull) sånt jävla bullshit! Allt för att man är kåt å skiter helt fan i hur barnet reagerar å tänker i dessa situationer!

Jag är värd så jävla mycket mer än att bli behandlad och utnyttjad så som jag blivit! Att bli använd å när man säger till el sätter en gräns nä då kan man dra! Så jävla sjukt besviken å arg på hur jävla elak och pissig man kan vara!!
Fan rensa upp i bagage innan man går vidare å utsätter andra människor för smärta!! Att hela tiden måste ha någon för att man har så sjuka bekräftelsebehov är ju sjukt!!!! Sök hjälp för faan!!! Ursch vad arg och ledsen jag är!!

Ovido - Quiz & Flashcards