Alla inlägg under juni 2012

Av Elin Jonsson - 30 juni 2012 18:17

Haft en underbar dag på marknaden med min egna släkt! Kunde goto starta dagen bättre. Sen har jag tagit ett beslut att om jag får bra med jobbdagar från v28 nere hos Kalle så bär flytten iväg redan nästa måndag! Kommer få besked om det på måndag hur det ser ut. Annars blir det v 30 som planerat!! mina älskade tvilling brorsbarn kommer på fredag iaf och ska med mig ut och röja på björnfesten! Kan dom kanske slåss på lite nytt folk ist för samma gamla vanliga hemma i Bålsta! Haha närå här ska skrattas i mängder och massa alkohol ska det bli. Och får jag som jag vill med jobbet kommer även Kalle upp på fredag. Kan inte bli en bättre björnfest!! Borde även försöka sova så jag orkar jobba natt men kan inte. Ligger och planerar för fullt!!!! Huvva mycket tankar nu alltså!! Men så spännande och roligt! Puss puss

Av Elin Jonsson - 29 juni 2012 18:02

Vuxna människor som beter sig som mogna jävla barnrumpor!! Börja hulka säga huvva och äckel när man går förbi??? Trodde du var mer vuxen än så faktiskt!! Patetiskt är vad det är!! Som sagt är det ett helvete du vill ha så ska du få det!! Hur var det nu??jo du sa att jag vet mer om dig än din egen mamma och mer än någon annan någonsin skulle få veta!! Säger bara det!!! Ni får tycka vad fan ni vill om mig för det rör mig inte i ryggen, jag tycker inte om er heller men jag är då inte otrevlig iaf!! Fy fan säger jag bara. Det man ger till andra får man tillbaka 10 gg mer!

Av Elin Jonsson - 28 juni 2012 23:10

Jepp!! Jobberbjudande idag inom vården i trosa kommun. Får börja v30, dom ville ha ner mig till v28 men då jobbar jag ju som mest här. Ska även på intervju på quality Hotel i Södertälje när jag kommer ner. känns bra att iaf få börja jobba någonstans tills jag får tag i en fast tjänst. Ska inte ge mig fören jag jobbar inom behandling med missbruk!! Det är mitt mål!! Bäddar ner mig nu efter en lång dag. Och saknar mitt hjärta så otroligt mycket. Hoppas han kommer upp till björnfesten! Annars blir de jag och brudarna! Men vill verkligen att han kommer!!! God natt. Puss puss

Av Elin Jonsson - 28 juni 2012 14:16

Idag klev man upp vid 10 och satte igång med stor städning av lägenheten som skall visas kl 15! Mitt i så ringer lotta och vill ha sällskap till Ljusdal för att hämta ny bil. Tänkte att det kan jag väl göra så jag rekord städade resten av lägenheten och skyndade iväg med hundarna till syster och åkte iväg. Jätte fin Toyota bil som damen skaffat sig iaf. En sådan här vill jag ha!!! Amanda ringer och tjatar om björnfesten om Kalle och Clara kommer el ej. Ska se om jag får något svar av honom! Annars kommer jossan, Amanda, Jonas och en polare till honom! Men även om Kalle kommer så får vi ju plats att sova! Hundarna får vara i gästrummet då! Men nu bär det hem från Ljusdal. Puss puss

Av Elin Jonsson - 27 juni 2012 08:37

Ja nu är lägenheten uppsagd! Om det går så från första augusti annars sista augusti. Men om jag vill tömma som planerat sista juli så kan jag göra det. Vi får se hur jag gör. För om jag ändå ska betala hyra för augusti så kan ja ju lika gärna bo kvar och jobba klart mitt schema. Om jag inte får i Vagnhärad då! Men nu är det iaf på gång!! Fan vad härligt!!!

Av Elin Jonsson - 26 juni 2012 23:13

Ja nu saknar jag alla goingar som är i Borlänge och arbetar och festar. Jönsson ringde nyss och tyckte jag skulle komma ner, dag suget jag har att åka går inte att beskriva!! Fan att jag inte har ekonomi till det. Men men ska vara hemma och packa ihop lite i min lägenhet så det slipper bli panik packa sista dagarna. Ska sälja av lite möbler och köra massa saker till marknaden i överberg. Fan jag är lite nervös men jätte förväntansfull!! men kan inte släppa mitt sug att åka till borlängm alltså!! Alla är verkligen där i år och sjukt bra band som jag ville se. Fan alltså att det ska vara såhär!!! Aja får bara gilla läget helt enkelt!! Ja men absolut lotta så ska vi fika i veckan. Hör av dig när ni mår bättre så komme. Jag. :) puss puss

Av Elin Jonsson - 25 juni 2012 23:43

Ja det vart sjukt ensamt när Kalle och Clara åkte hem idag. Var rätt ledsen innan eftersom våra hundar inte går ihop men vi kom fram till att vi ska jobba på den biten :) men så kramade man om Clara och hon säger att hon kommer sakna mig jätte mycket! Då kunde jag inte hålla tårarna längre, så när Kalle tog mig i famnen så brast man rätt rejält! Kärlek är smärtsamt alltså. Men hoppas vi ses snart igen så det inte dröjer 3 veckor!! Det klarar jag inte av alltså! Jobbar iaf senioren i natt och det är fart och fläkt så natten kommer att gå fort. Sen får jag hem och mysa ner mig med tjejerna och snusa på kudden som fick sig en parfym doft av Kalle innan han åkte!! puss puss

Av Elin Jonsson - 25 juni 2012 00:08

Snart är alla möbler borta från gästrummet, och typ urstädat. Sorterat saker som ska till far och saker som ska med i flytten. har även planen klar för hur det kommer gå till. Så har jag tur nu när jag ringer Pia i morgon så är jag utflyttad första augusti!! :) är nog inte fören i morgon när jag säger upp lägenheten som det blir verklighet, sökt massa jobb och ska fortsätta med det i veckan när jag e ledig, ringa runt och hålla tummarna. Har även fällt en tår idag då älskade pinglan försvann! Men hon har fått en jätte fin gravplats som jag kan gå till iaf.. Älskade älskade katt. <3. Å nu sitter man på jobbet och har bara varit ifrån Kalle i 4 timmar och saknar honom redan tok mycket hur ska jag kunna släppa iväg honom i morgon??!! Får omge mig med mina söta tjejer tills han kommer igen så jag slipper vara ensam! Jag å lotta har lite tid att ta igen! Väldigt skönt iaf att hon har sin familj där Kalle bor så vi kan ses då och då. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards