Alla inlägg under juni 2013

Av Elin Jonsson - 27 juni 2013 22:26

Ja inte blev det en god natts sömn iaf!
Vaknade vid 3 och var på toa, sen gick jag slåss med katten Madde för hon var skadligt dryg!
Piggnade i och hade svårt att somna om, var rätt död när jag vaknade.

Gjort en heldag på jobbet, hoppas att jag får gå vid 16 i morgon men tvivlar på det. Men är iaf ledig lördag, söndag åå det känns underbart!!
Röja på krogen på lördag och sova hela söndagen.

Av Elin Jonsson - 26 juni 2013 21:23

Man ska inte ropa hej fören man är över bäcken!
Bilen startade inte i morse igen så det var bara att ringa Kalle, han kom hit efter jobbet, konstaterade att batteriet var helt sop slut, så vi åkte och handlade ett nytt så nu ska bilen funka som den ska igen :)

Jobbade till 16,30 idag, vilket känns helt underbart! Annars är det ju 10-19 pass.
Från fredag och 2v fram har Jana semester så jag har fått hennes tider och ska även bo hos henne å passa katterna från måndag. Kommer bli spännande att få bo själv, :) kanske behövligt oxå.

Nä nu blir det till att kissa hundarna sen sängen för att orka en heldag i morgon på jobbet

Av Elin Jonsson - 24 juni 2013 18:39

Ja idag var planen att handla på Ikea och shoppa nya kläder på Skärholmen.
1. Bilen var total död, så fick ta Marias bil.
2. Ombyggnad och massa folk i vägen på Ikea.
3. Hittade ingen p-skiva i Skärholmen så jag stress handlade, jovisst hade jag fått böter 3 min innan jag kom till bilen!
Haha vilken dag!
Men fick det jag behövde på Ikea, köpt as snygga kläder och underkläder. Samt att Danny kom och hjälpte mig med min bil så nu rullar den igen. :)

Av Elin Jonsson - 23 juni 2013 00:06

Har haft en helt underbart rolig midsommar med kollegor och deras familj. Skrattat som aldrig förr, dock skulle jag och Jana ta en vilostund vid 22 tiden, Jana vaknade när Maria väckte henne vid 12, men jag var totalt däckad och sov hela natten. Inte så konstigt när jag jobbat nonstop sen i måndags och sovit dåligt hela veckan. Så den sömnen var behövlig!

Ligger i soffan nu med dascha på halsen och inväntar Criminal mindes! Kommer nog somna efter 10 min som vanligt ;)

Av Elin Jonsson - 20 juni 2013 14:51

Sista heldagen på jobbet för denna v. Skööönt!! Men ingen sovmorgon för de inte i morgon. Ska iväg och handla inför midsommar middagen. Sen rasta hundar för att sedan bege sig mot firandet :) känner på mig att det kommer bli en bra midsommar! :)

Lite drygt fortfarande att man saknar Kalle så himla mycket.. Arg pga allt som hänt och ledsen för att det gick såhär.
Men det är ju bara att ta nya tag och komma igen!

Av Elin Jonsson - 19 juni 2013 14:56

Ja nu rasar vikten och musklerna byggs! Promenerar till och från jobbet! Lyfter och konkar varor hela dagarna så nu jävlar!

Midsommar står för dörren och den kommer spenderas med mina kollegor och alla hundar. Blir 3 människor och 7 hundar :)) hehe så som det ska vara!

Av Elin Jonsson - 12 juni 2013 09:06

Ja massa tankar i huvudet nu.
Vill åka och titta på huset jag blivit erbjuden, och hoppas på att jag kan flytta in i juli redan. Vill ha mitt eget place och pyssla in mig.

Vill på Ikea och shoppa lite saker oxå. Typ det jag behöver.

Längtar som fan till lördag och min dejt :) kommer bli sjukt mysigt,

Av Elin Jonsson - 11 juni 2013 11:49

Nu ler solen mot mig..

var hos kalle igår och hämtade min bil. vi hade ett riktigt bra samtal och roligt ihop. :)

ska rikta in oss på bio och restaurang på lördag, samt att jag stannar över natten. :)

känns riktigt bra..


har även fått ett kanon erbjuda på boend oxå.. :)

en egen stuga på en herrgård med öppen spis osv, han som äger gården vill ha hjälp med blommor osv varannan vecka och med hans islandshästar.. 4000:-/månad inklusive värme som är fjärr...kan inte få det bättre alltså..

han ska ringa på onsdag så ska jag och kalle åka och titta på det så allt är bra. :)


men helst av allt vill jag ju tillbaka till mitt fina hus och min kalle.. men det kanske kommer :) sakna men säkert..hehe känns riktigt bra iaf..


puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards