Alla inlägg under juni 2013

Av Elin Jonsson - 7 juni 2013 08:36

Inte sovit mycket i natt heller då hundarna skällt på allt som låtit!!
Aja upp vid 7 och packade för jobbet. Gjorde frukost och tog med mig. Nu avnjuter jag morgonen i rasthagen med 4 galna hundar som bara springer som idioter.

Mot jobbet snart och ska göra en heldag med Emma och Lena :)

Mys

Av Elin Jonsson - 6 juni 2013 08:22

Is och dascha :)

Av Elin Jonsson - 6 juni 2013 08:21

Sovit skit dåligt i natt pga alla festande studenter så Igor har skällt hela tiden!
Men upp å hoppa innan 8 och åkte iväg så nu är vi i rastgården och myser <3
Ska hem å städa, duscha sen bjuda Kalle på kaffe :)

Av Elin Jonsson - 5 juni 2013 20:46

Jaha ytligare ett 10-19 pass med massa varor!
Tog dogsen och åkte till rastgården, dock var den vanliga upptagen så vi tog en ny. Alla hundar sprang som tokar!

När vi kom hem så vart det middag från kolgrillen :) jummy!!
Och hundarna fick märgben :)

Blir film och mys nu resten av kvällen :)

Av Elin Jonsson - 4 juni 2013 19:20

Jaha skulle jobba 10-14 idag men vart 10-19!
Samma tid i morgon! Längtar till torsdag då jag får vara ledig!
Å Maria åker i morgon på Sweden rock :( helt solo med 7 djur tills på söndag kväll

Av Elin Jonsson - 3 juni 2013 22:49

Ja idag har det varit jobbigt!
Var till huset och packade mina saker, Kalle var jätte snäll och hjälpte mig. Fick med mig kläder och en byrå till Maria. Vart en jobbig stund med massa gråt för oss båda, men bättre de än att vi är förbannad på varandra.

När jag kom hem och packat upp så däckade jag och dascha på soffan. Maria plockade upp oss efter jobbet så for vi till rastgården med hundarna :)
Fick i oss Max till middag sen landa vi båda i soffan :)

Av Elin Jonsson - 2 juni 2013 09:55

Idag är man inte på topp. Fasen så trött jag är!
Är på jobbet å väntar på att få öppna.

I natt när vi skulle ut å kissa hundarna så gick allt som kunde gå fel.
Först har Igor bajsat på hall mattan och självklart kliver jag barfota i det, har dascha på armen medans Maria hjälper mig tvätta foten i badkaret. Sekunden efter ramlar katten Madde ner i toaletten!
Vi skrattar så vi tjuter! Samtidigt ska Maria stänga sin jacka som dragkedjan hoppar ut på så den är låst i mitten,maria får panik å jag skrattar!
Ja vad säger man!
Kaos i familjen taikon! :)

Ovido - Quiz & Flashcards