Alla inlägg under juli 2013

Av Elin Jonsson - 7 juli 2013 21:58

Idag har jag storstädat lägenheten åt Jana!
Promenerat med dascha i värmen, dock vart det ner till vattnet så hon fick doppa sig :)

Unnade mig lyx middag och ett bubbelbad!
Nu är det dags för kvälls rastning sen sängen med massa Criminal mindes avsnitt :)

Av Elin Jonsson - 6 juli 2013 22:13

Jag å Nettan har suttit på balkongen halva dagen och surrat skit. Hon har även visat mig utställnings knep till dascha :) vill bara ha stamtavlorna nu så vi kan anmäla till utställning.

Varit med Maria till stugan och tagit ett efterlängtat dopp i sjön :)
Slappat ner mig i soffan men ska ut å kissa hunden sen sängen.

I morgon ska jag ta tag i städningen här, kommer bli så jävla fint när jag är klar med detta :) hihi

Av Elin Jonsson - 5 juli 2013 22:58

Kan nog inte beskriva lyckan över att ha Nettan här :)
Hon kom som en ängel och jobbade med oss idag! Merförsäljning på topp och kassan lärde hon sig direkt :)

Känns riktigt bra att ha henne här och att få surra lite skit om allt som händer och hänt runt omkring

Av Elin Jonsson - 4 juli 2013 21:06

Idag vart is dålig igen :( feber, hängig och vägrade att äta. Inte ens favvo godiset som hon jämnt snor i butiken ville hon ha.
Så Maria åkte till veterinären med henne. Hon har spolat lungor och gjort bakterie odling.
Hon var sämre och febern ökade.
Ny medicin är insatt. Och om hon inte svarar snabbt på den så åker jag och Maria till vet sjukhuset och säger farväl till världens goaste Is!

Håller tummarna att hon svarar bra på medicinen och vaknar pigg! Ingen ska behöva säga farväl till sitt djur. Vi har redan mist 3 hundar omkring oss i butiken. Jobbigt nog som det är.

Av Elin Jonsson - 3 juli 2013 18:37

Inte pigg i morse,
Inte pigg nu..
2 smörgåsar till frukost kl 9, ingen lunch och nu middag.
Har varit mycket på jobbet så det har lixom gått i ett. Så lunch glömde man av, skulle ju slutat 16 men gick 18.
Och kan säga att man är både blek och skakis när man gått hungrig sen kl 13!
Men nu snart får jag åka hem till soffan!! Inväntar bara pizzan.

Å kära Susanne ringde idag och vill att jag ska ta en engelsk staff tik av henne på foder :)) snälla säg att jag får lägenhet nu

Av Elin Jonsson - 2 juli 2013 21:28

Nu har semestrarna börjat på jobbet och jag täcker typ upp allas! Tur att dom delat upp det bra. 8 dagar är jag ledig på denna löneperiod och kommer göra över 180 timmar!! Looovee it säger jag bara..

Var ut på krogen i lördags, riktigt roligt å träffa massa nya människor. Dock kramade man ju toaletten hela söndagen. Skulle inte haft efterfest alltså!! Men men roligt hade vi.

Efter en heldag på jobbet så njuter jag nu av ett bad och ska försöka läsa ut min braiga bok :))

Ovido - Quiz & Flashcards