Alla inlägg den 11 september 2013

Av Elin Jonsson - 11 september 2013 22:45

Man blir arg, ledsen, sårad och besviken!
Man mår piss och vill att den andra ska få samma medicin! Så man blir elak. Säger massa dumt och beter sig illa!
När man gjort det så mår man inte bättre snarare sämre, för inners inne så vet man att den andra personen mår lika dåligt eftersom den beter sig på samma vis!

Å när man väl tar sig i kragen och inser hur patetisk man är som kastar skit på varandra ist för att helt enkelt säga
-jag tycker det här är jätte jobbigt!
Jag är ledsen och sårad över att det blivit såhär! Jobbigt att gå vidare när känslorna inte gört!

Aja ännu en läxa i livets skola!
Och man blir starkare för varje gång man gör igenom något jobbigt.

Tycker att jag haft nog med motgångar nu! Fasen så mycket lärdom och styrka jag väl kommer att ha när jag dör!

Ovido - Quiz & Flashcards