Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Elin Jonsson - 13 oktober 2011 23:18

jaha då har man varit ute på Åkerö utanför Norrtälje sen i tisdags och parat Nala.

Det har väl gått bra, dom fick tyvärr inget häng men vissa hanar får ju inte det heller. Jag tror ju garanterat att det tagit sig så nu håller vi alla tummar och tår på att hon får bäbbar..:)


Åkte mot min älskade fam warnefjord idag, fick en klockren vägbeskrivning av sylvia eftersom ja kom på E18 denna gång som är ovant då jag alltid kommer från E4an, men hur svårt var det? kör mot hälsingborg, ut på E4an å sen ligg i vänsterfil till älvsjömässan..jotjena.. åker efter E18 och ser skyldet upplands väsby och funderar på om ja ska åka över till E4an där, men tänkte att ja borde åka så som jag bestämt. i solna så skyltas det mot E4an så ja svänger, men glömmer att hålla svängen så ja kör ju självklart ut på E18 igen fast denna gång mot enköping. får lite smått panik å ringer jimmy *som bytt nr* roger är i norge så vet ringer jag då??!! jo jag ringde jesper och fick en bra guidning till E4 och en liten skällning på att jag inte kört lite fel uten x antal mil fel..:P

hittade tillslut och är lite nervös inför i morgon då jag ska till bror. men då ska ja faktiskt emot enköping..:) så det löser sig nog..


ska nog bädda ner mä nu..


ENT


Ovido - Quiz & Flashcards