Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

menårå!!:)

Av Elin Jonsson - 19 maj 2012 00:54

Tackar mackan för att du kom hit igår för att umgås även om jag var osocial ett bra tag, men tur att du är en bra vän som förstår!! Jag måste seriöst börja se vilken kanon tjej jag är. Vilka underbara vänner jag har som alltid ställer upp för lilla mig, stöttat mig och tvingat med mig på massa tok! :) får massa uppskattning och fina ord från massa olika håll, av både folk jag känner och ej. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket och får mig att bli starkare för varje dag som går. Fick bra med beröm av min chef oxå igår, vilket kändes toppen bra! Hanterade en situation helt själv och på mycket bra sätt! Riktigt stolt faktiskt. och allt bara faller på plats igen, rett upp en svår sits med min far idag, tagit ett stort beslut som kommer göra mig mycket gott! Även ringt på en häst som vi ska iväg och provrida i veckan :D. Hoppas kemin stämmer med både häst och ägare så vi får låna henne! Får även besök på måndag :) helt sjukt att personen åker 110mil enkel resa för att hälsa på! För att sedan sätta sig på tisdag igen i bilen och följa med och testa hästen. Blir så glad över att det finns tokiga personer! Även blivit erbjuden en resa till Göteborg för att vara på mitt älskade Marstrand. Kan det bli bättre?? Snacka om att man blir satt på prispallen som nr 1!! Helt underbart, sen hoppas jag att Robin och Amanda kommer till helgen så vi kan ut och röja på ön nästa fredag.;) Niclas kommer ju iaf så det är bra! Ska bara njuta av mitt liv nu, mina vänner och all uppskattning! :DVälkommen tillbaka Elin Marie Jonsson till det liv du förtjänar!! Äntligen slut på all skit som varit och äntligen ser jag allt jag gått miste om som skall tas igen med dunder och brak!! Living the dream and I love it!! :-D <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Jonsson - 7 april 2019 19:49

Det senaste året har varit sjukt tufft. Separation, bott i husvagn hela sommaren sen sambo med Jana. Senaste månaden sambo i lägenhet i stan med janas dotter Flynn. Nu ska hissen renoveras där å med tanke på att lägenheten är på 6e våningen å Nala in...

Av Elin Jonsson - 10 november 2018 18:56

Länge sedan ja skrev nu. Men ibland så blir de så. Idag känner jag mig tacksam å måste dela med mig. Tacksam över att ha en underbar familj och vänner omkring mig. Spec tack till Mina vänner och kollegor på jobbet som öppnat sina hem och hjälpt ...

Av Elin Jonsson - 16 augusti 2018 23:46

Hatar dessa dippar.. att ena dagen må sjukt bra och vara glad. För att nästa vara ledsen, ensam, ångest å bara gråter.. sen vänder de på en sek för att något händer å man blir glad igen.. Sen i söndags så har de varit så.. Såå trött på det, vill vak...

Av Elin Jonsson - 12 augusti 2018 20:52

Flyttat upp i vagnen igen. Storstädat och fixat hela dagen. Ligger nu i sängen och tittar på serier och har tänt ljus och lyssnar på regnet. ...

Av Elin Jonsson - 11 augusti 2018 19:26

Ledig helg. Började med att krama toaletten i morse då mitt huvud höll på att explodera och jag var inte snabb nog med att få i mig Ipren.. Sen var vi iväg och handlande lite smått och gott till kvällen. Kom hem och fixade det som behövdes, sen va...

Ovido - Quiz & Flashcards