Alla inlägg under juni 2012

Av Elin Jonsson - 23 juni 2012 14:02

Ja det finns inge annat ord för hur allt är just nu!!! I torsdags så vart det grillning här hemma och massa mys! Igår så var det skoter på Ljusnan, middag och familjen boij, lite crusing på byn sen alkohol intag hos boij igen! Avslutade kvällen runt 12 och åkte hem och myste ner oss i sängen. Clara sov ända till 9,15 idag så det var riktigt skönt!! Har varit på klubben och tränat tjejerna lite och varit i skogen med Zack. Det som är synd är att våra hundar inte går ihop alls. Zack vet tyvärr inte hur man beter sig el förstår andra hundarna språk! :( så vi får komma på en lösning på detta!! Men det sätter iaf inte käppar i hjulet för oss! Allt går att lösa. Ligger just nu på soffan och lyssnar på när Kalle snarkar, :) Clara tittar på film och Lollo ligger i sängen och tittar på skilda världar! Haha rena lat dagen. Träffade även min älskade fia igår, vårt en gråtstund men vi löste nog de flesta problem! Älskade älskade vännen min!! Min syster!! Nä nu ska jag väcka denna sötnos med en riktig blötpuss! Haha. Puss puss

Av Elin Jonsson - 20 juni 2012 21:43

Ja jag har verkligen världens goaste tjejer runt mig, har nästan haft fullt hus hela veckan. Revan har varit här varje dag sen vi kom hem, Mette har droppat in titt som tätt sen har det sprungit massa andra här. Trivs med detta liv och alla runt mig. Ska förse mig med mina tjejer omkring mig så ofta jag kan tills jag flyttar. Och min första jobb natt gick super bra och jag hade det super trevligt, men har inte sovit nå bra alls idag sen när jag kliver upp så smäller det till i nacken och det vart mot sjukan! Så det blev en hemma kväll med Lollo och Sara. Och nu räknar jag bara timmarna tills Kalle kommer hit! Dom ska åka runt 7 i morgon så dom lär vara här mitt på dagen :) ska krama honom som aldrig förr och ösa honom med massa pussar! Bäst att passa på eftersom han stannar bara över helgen. :( men snart är vi under samma tak!! Kärlek det... Tack lotta som uppmanade mig att ta kontakt med honom!! Love you Girl. Puss puss

Av Elin Jonsson - 19 juni 2012 23:40

Ja då var man tillbaka på senioren/vingen natt tjänsten! Känns enormt skönt faktiskt. Ringrostig fast ändå inte! Trivs med detta härliga gäng faktiskt.. Men det bästa är ändå att i morgon denna tid är min älskling påväg hit. Han saknar mig så mycket så han skulle åka från Öland, plocka upp dottern hemma och sen direkt hit så han kör över 100 mil för att få komma upp så fort som möjligt till mig. Underbara människa!! Fan såhär kär har jag nog aldrig varit! Ska bli skönt att få krypa upp i hans famn igen!! Och idag skulle jag lämna pinglan men fan jag kunde inte, klarade inte av det!! Hon är ju så jävla söt. Men på torsdag så har jag inge val då skulle Kalle fixa det! Huvva vad hemskt! Men jag har inge val. :-( svider sjukt mycket men men.. Aja 7 timmar kvar av denna natt och än är jag inte trött men det kommer nog runt 5 tiden! Sen ska jag ta en härlig promenad med mina hundar! Sen SOVA!!! Halleluja moment!! Puss puss

Av Elin Jonsson - 18 juni 2012 17:03

Ja nu jävlar har man haft i slingor samt förlängningen och jag vart SUPER nöjd, tack älskade älskade madde.. Kalle kommer få en fin överraskning när han kommer..:)) ovant som satan men jag kommer vänja mig efter någon dag som tur är..:)


har även ringt på 2 jobb idag, ena boendet skulle ringa upp mig i morgon och det andra vart väldigt intresserad och ville ha mitt cv osv.. jag hoppas så innerligt på att jag får ett av dom, vill ju hellst ha ett fast eller iaf ett vick ett år.. så jag vet att jag har, less på att hoppa runt bland massa olika nu.. vill ha ett riktigt jobb!!


och idag åkte första kattungen iväg till Lillie i Mosätt..:)  på onsdag åker dom andra 2 och pinglan lämnar jag bort i morgon.. :( älskade älskade katt men jag kan verkligen inte ha kvar henne och ingen annan vill ju ha na så jag har inge val...*snyft* 


nu ska jag ta mig en dans med dammsugaren innan jag ska iväg till madde G och surra lite skit med henne och busa lite med dom små trollen som är där..:))


puss puss

Av Elin Jonsson - 17 juni 2012 23:28

Japp nu är det bestämt!! Jag flyttar ner till vagnhärad i augusti! :) ska ringa hyresvärden i morgon och säga upp lägenheten och börja söka mer jobb så man har ett när man kommer ner! Känns så jävla underbart alltså. skit jobbigt att vara utan Kalle. Så juli månad kommer bli tuff, men hoppas vi kan få ihop så vi kan ses ofta ändå. Det löser vi nog! Kommer kännas tungt att lämna alla vänner och pappa. Men jag måste göra nå med mitt liv ist för att vara fast här i samma jobb! Nä tack!! Man måste våga för att vinna! Nu ska jag krypa ner breve Lollo och sova så blir det en dag närmare torsdag. Puss puss

Av Elin Jonsson - 17 juni 2012 08:51

Ja det kan man lugnt påstå om en viss person! Att inte träffat en vän på länge och sen visar det sig att han är totalförändrad! Tack Lollo för att du kom hem igår så jag slapp vara själv!! Idag ska vi nog ta en tur i tvätthallen på ok och göra rent bilen. Hoppas att däcken slutar vobbla så förbannat efter det! 2 dagar kvar av min ledighet sen är det dags att jobba igen! Ska bli roligt att komma tillbaka på senioren/vingen.saknat mina äldre. Men nu ska jag sova ett tag till, nala har gosat ner sig mellan mig och Lollo.. Sen har jag pratat med världens bästa på morgonen så dagen började perfekt! <3

Av Elin Jonsson - 16 juni 2012 17:19

Fan vad jag mår gött åt folk som irriterar sig på en, haha riktigt roligt faktiskt! Har iaf tagit det tunga beslutet att ta bort pinglan, för jag kan verkligen inte ha kvar henne! :( och snart är det torsdag och då kommer älsklingen och Clara!! Fan saknar dom så det gör ont, men fick iaf världens finaste sms idag som verkligen gjorde min dag! Ska sätta mig i morgon och söka lite mer jobb så jag kan flytta i augusti! Ska bli skönt att få börja om i livet med en riktig nystart på nytt ställe med världens bästa! Alltså jag är verkligen så kär, världens bästa känsla!! Nu är det grillning som står på schemat!! Trevligt sällskap och sen blir det soffmys med hundarna evt en kvälls promenad!! Puss puss

Av Elin Jonsson - 16 juni 2012 01:17

Ja jag tycker det är sjukt pinsamt att man har ouppklarade saker med sitt x å han inte får svara på sms när han e med ny tjejen! Men när hon inte är i närheten så går det bra att skicka sms om allt möjligt!! Så jävla less på situationen just nu!! Ta katten el ej och försvinn ur mitt liv ist för att hålla sig fast med massa sms!! Fan låt mig vara ifred bara!! Lev ditt jävla liv och var lycklig. För det är vad jag är ist för att hålla kvar mig! Det är över inse fakta!!! Huvva!! Synd att de blivit såhär men du har dig själv att skylla!! Ta katten å låt mig vara sen! Grattis till nya flamman som inte vet vad som händer när han inte är med henne!! Haha sjukligt ju!

Ovido - Quiz & Flashcards