Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Elin Jonsson - 6 juni 2012 12:33

Hela jag slappnar av här i söder, trivs väldigt bra faktiskt. Jobb intervjun gick jätte bra, ska höra av mig när flytten är planerad så fick jag komma och gå intro. Ska kolla lite i Nyköping och Södertälje oxå. Vore ju bra att få något fast ist en. Att jobba extra på olika ställen. Men en dag i taget och njuta av det. har ju lite saknad efter hundarna och vännerna hemma. Men har man semester så här man och nästa gång får tjejerna följa med :-) nä nu blir det in till Nyköping så fort Kalle duschat av sig oljan sen verkstaden! :-) han bakade även munkar till mig i förrgår! Det ni både mekaniker och bagare. Haha kan ju inte ha det bättre alltså! fast han gillar inte att städa så tur att jag gör det då :-)

Ovido - Quiz & Flashcards