Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Elin Jonsson - 5 maj 2013 17:17

Igår var en härlig dag på banan. Dock är banan inte helt klar än, men inte mycket kvar nu. Så vi som var där började med att gå runt och få bort dom värsta stenarna. Sen var det bara att tuta och köra :) riktig rolig dag..
Efter vi var klar åkte vi direkt till sandra för grillning. Å tro på fan så åker jag på värsta feber attacken! Stannar dock kvar å käkar men sen bums hem till sängen.
Sovit as dåligt så när Kalle å dom drog iväg idag till banan så har jag softat och solat genom rutan framför massa serier. Och haft massa mys med alla kaniner. Har ju lixom bara 11 st som vill ha uppmärksamhet ;)
Men det börjar bli dags att sälja av lite snart. Ska behålla en brun hane från första kullen. Evt en från andra oxå.
Å vägrar ha dvärg kaniner igen alltså! Fy vad dom är egen, inte alls lika tama som dom stora, gör utfall osv men det är ju såna dvärg kaniner är så det får man väl räkna med.
Dom flesta säger att dom är så tama just för att dom är lugn när man har dom i famnen. Klart dom är lugn då, livrädd är ett annat ord. Nä huvva stora kaniner is the shit.
Min stora hane kompis har sovit med mig på soffan idag ;) först sprang han upp å ner i trappan i 1 timme sen hoppa han upp i soffan och somnade i min famn ;)

Ovido - Quiz & Flashcards