Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Elin Jonsson - 7 maj 2013 22:15

Haft en bra, rolig och intressant dag på jobbet. Plockat äckliga syrsor dock. Å stackas Emma kom in gråtande idag för att hennes fågel plötsligt dött, hon som är sån djurvän var helt förstörd stackars hjärtat. :(

Fick tillbaka en kanin idag oxå får en utländsk familj som haft kaninen i en jävla hundbur som var alldeles för liten, samt att kaninen haft sele på sig hela tiden så den hade märken!! Fy fan säger jag bara. Folk skaffar djur för att barnen vill ha. Skiter i att lyssna på råden dom får.. Huvva blev så förbannad.
Sen är det en ungjävel som står och slår våldsamt på glaset till alla djur! Alla djur fick ju panik, jag röt i åt honom men han bara flina och fortsatte. Då röt jag i ännu mer och sa att om familjen inte har nå djur å tänker handla så kunde dom gå ut å inte komma tillbaka. Utlänningar!!!!!
Blir så jävla förbannad.

Och humöret börjar även tryta på annat oxå. Aja. Andas så löser det sig, mot Sveg nästa vecka :))

Av Elin Jonsson - 7 maj 2013 07:43

Efter 3 dagar hemma så är det dags för ett heldags pass :) igår sov jag typ bort hela dagen, men det var välbehövligt.
Vaknade i morse av älsklingens alarm och fått i mig frukost och är pigg och redo.
Idag skiner solen än en gång och idag så blåser det inte heller så det svider ju lite men men kommer fler dagar :)

Vi har även pratat om att åka till Turkiet side om ett tag. Hoppas det blir så, behöver komma utomlands lite och bara njuta :)

Ovido - Quiz & Flashcards