Alla inlägg under augusti 2013

Off

Av Elin Jonsson - 4 augusti 2013 11:23

Ja idag kan man verkligen säga att jag tryckt på off knappen!
Trött, ont i hela kroppen och bränt mig satan!
Blir ingen stuga för mig idag!
Ska ta en lång promenad med dascha sen blir det ryggläge resten av dagen!

Av Elin Jonsson - 3 augusti 2013 17:35

Ja idag har det varit över 30 grader! Och sol dyrkade som man är så har jag inte suttit mycket i skuggan!
Vilket har resulterat till väldigt röda axlar :)
Gick inte så bra för dascha, men som Jana sa en utställning är ingen utställning! Så vi kör vidare :) min lilla tjej skötte sig ändå väldigt bra. :)

Nu vilar vi lite innan det är dags för restaurang mat :)

Av Elin Jonsson - 2 augusti 2013 21:17

Bion igår var grymt bra! :)
3 måste se filmer kvar ;)

Jobbat nästan heldag idag, städat hemma och badat både mig själv och dascha!
I morgon är det utställning som står på schemat, allt är förberett och fixat. Bara att kliva upp klä på sig klänningen och fara iväg.

Sen på kvällen blir det middag på meduza med Maria och Fredrik, evt Camilla om hon orkar.
Nä nu blir det ett C M avsnitt sen ut med hunden och sen sova.

Av Elin Jonsson - 1 augusti 2013 20:00

Chefen tyckte att det var dags för bio!
Så fort hem efter jobbet och svirade om och middag blev donken i farten!
World war z i 3D blir det!! Hehe

Myyys kväll

Ovido - Quiz & Flashcards