Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Elin Jonsson - 8 augusti 2013 21:49

Camilla är super gullig och tar mitt jobbpass i morgon. Känner att kroppen behöver vila lite nu när man jobbar som man gör! Har även hand om beställningar till 2 leverantörer som ska fixas och donas!

I morgon ska jag inhandla lite smått till lägenheten :) lägga undan pengar tills jag ska på Ikea och hyran. Behöver verkligen min lediga dag i morgon så hoppas jag inte behöver åka in till 16! För då måste Camilla gå.

Regnet öser ner, jag och dascha ligger och myser med levande ljus som doftar vanilj och äpple!! Ååå vad jag mår bra!!
Dock längtar jag hem lite till Sveg å mina vänner där!
Saknar även Jana tok mycket!!!!
Men måste hälsa på henne i höst alltså!
Nä nu blir det lite Criminal avsnitt

Ovido - Quiz & Flashcards