Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Elin Jonsson - 30 mars 2013 20:15

Har spenderats på jobbet med Emma och Elin! Riktigt bra och trevliga flickor jag jobbar med :)
Trivs så himla bra.. Jag är som gjord för detta!!! :))

Väl hemma så var middagen serverad, potatis, lax och smörsås mmuuummmssss
Sen insåg vi att hela Familjen var sjukt trötta. Så vi bäddade ner fröken Clara och sen oss. Kalle sover redan men jag ska hålla mig vaken och se iren huss. Men lär väl somna 10 min in i filmen som vanligt ;)

Jobbar med Emma imorgon oxå:) soft soft. Jätte go tjej alltså med växande bäbismage.. Lite sådär lätt avis :)

Nä good night

Av Elin Jonsson - 30 mars 2013 20:15

Har spenderats på jobbet med Emma och Elin! Riktigt bra och trevliga flickor jag jobbar med :)
Trivs så himla bra.. Jag är som gjord för detta!!! :))

Väl hemma så var middagen serverad, potatis, lax och smörsås mmuuummmssss
Sen insåg vi att hela Familjen var sjukt trötta. Så vi bäddade ner fröken Clara och sen oss. Kalle sover redan men jag ska hålla mig vaken och se iren huss. Men lär väl somna 10 min in i filmen som vanligt ;)

Jobbar med Emma imorgon oxå:) soft soft. Jätte go tjej alltså med växande bäbismage.. Lite sådär lätt avis :)

Nä good night

Ovido - Quiz & Flashcards