Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Elin Jonsson - 5 mars 2014 22:30

Den 4/2-13 somnade min älskade thea in! Det är 1 år 1 månad och 1 dag sedan!
Jag saknar henne varje dag!
När folk kommer in med rottisar i butiken så skär det av saknad!
Lusten att skaffa mig en ny rottis är jätte stor!
Men nu i höst blir det en ny aussie och komma igång med henne! Sen när jag har eget boende blir det en ny rottis!
Älskar verkligen dom raserna och eftersom thea och nala var så grymt underbara hundar så vet jag att dom nya oxå blir det. Denna gång vet jag hur jag vill forma dom. Vad som ska tränas bort/ dämpas och vad som ska väckas!!

Motiverad som satan!!

Av Elin Jonsson - 5 mars 2014 12:04

På fredag får nog min kollega svar ifall hon får bli familjehem!
Och jag får svar om jag får fast tjänst el ej!!!
Håll tummarna

Ovido - Quiz & Flashcards