Direktlänk till inlägg 21 juli 2015

Saknad

Av Elin Jonsson - 21 juli 2015 22:22

ja ibland får man bara en sån jävla saknad efter dom som lämnat oss! Ikväll äre en sån kväll!!

Saknar Billy, med alla sina jäkla påhitt och tokerier! Minns ff i detalj festerna i hogdal, utflyttning, badade badkar å gjorde vattenskador i hallen.
Hur du ringer å hoppar ur en bil mitt i skogen å lagt dig på vägen för att bli överkörd men lastbilen körde runt dig, hur du retade getingarna så dom skulle stickas för du var allergisk! Krocken med bilen utan en skada! Allt skit du sysslade med å klarade dig varje gg! Men så var det hjärtesorg som tillslut fick dig att ge upp!

Annica för att du var den du var, sa alltid vad du tyckte å tänkte! Man kunde ringa jämnt och prata verkligen om allt! Din syn på allt och glada skratt! Även där tog sorgen efter någon din gnista!

Å slutligen min älskade thea! Den 4benta tjej som stal mitt hjärta från första mötet! Du gav mig så mycket, kärlek, skratt och tröst! Jag förstår nu i efterhand att din sjukdom berodde på min! När jag led så led du, jag tynade bort å det gjorde du med! Så illa att du inte gick att rädda! Du gav mig allt mitt hjärta och saknaden är enorm å hur jag än försöker kommer jag aldrig mer finna en thea!

Jag saknar dessa så mycket! Om jag bara fick se och krama om dom en sista gång! Det har gått 10,7 och 2 år men sorgen och saknade finns alltid där! Tiden läker säger man, men man glömmer aldrig och då rivs fan såren upp!

Saknar er!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Jonsson - 7 april 2019 19:49

Det senaste året har varit sjukt tufft. Separation, bott i husvagn hela sommaren sen sambo med Jana. Senaste månaden sambo i lägenhet i stan med janas dotter Flynn. Nu ska hissen renoveras där å med tanke på att lägenheten är på 6e våningen å Nala in...

Av Elin Jonsson - 10 november 2018 18:56

Länge sedan ja skrev nu. Men ibland så blir de så. Idag känner jag mig tacksam å måste dela med mig. Tacksam över att ha en underbar familj och vänner omkring mig. Spec tack till Mina vänner och kollegor på jobbet som öppnat sina hem och hjälpt ...

Av Elin Jonsson - 16 augusti 2018 23:46

Hatar dessa dippar.. att ena dagen må sjukt bra och vara glad. För att nästa vara ledsen, ensam, ångest å bara gråter.. sen vänder de på en sek för att något händer å man blir glad igen.. Sen i söndags så har de varit så.. Såå trött på det, vill vak...

Av Elin Jonsson - 12 augusti 2018 20:52

Flyttat upp i vagnen igen. Storstädat och fixat hela dagen. Ligger nu i sängen och tittar på serier och har tänt ljus och lyssnar på regnet. ...

Av Elin Jonsson - 11 augusti 2018 19:26

Ledig helg. Började med att krama toaletten i morse då mitt huvud höll på att explodera och jag var inte snabb nog med att få i mig Ipren.. Sen var vi iväg och handlande lite smått och gott till kvällen. Kom hem och fixade det som behövdes, sen va...

Ovido - Quiz & Flashcards