Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Elin Jonsson - 5 juli 2011 17:01

Ställde klockan på 9 i morse och klev upp och fixade med hundarna, drog på mig ridkläderna och tänkte ta en frulle på okq8, men då är ju mina favvo toast slut, kok korven är trasig än....suck..skit sur så tog jag en torr macka och satte mig i bilen mot älvos. väl där så såg jag att sussi mockade åt crille, å tydligen så hade jag strukigt mig från den dagen..JAHA..aja men jag rider väl ändå da nu när jag ändå är här..skulle ja inte sagt för direkt så ringde mattias på jobbet och frågade om ja kunde börja tidigare..å självklart kunde ja ju det..:)


haft en fullproppad dag kan ja lova, men bakat en smarrig snickestårta och en sockerkaka tills i morgon.. är trött som jag vet inte vad, och börjar bli lite smått hungrig så ja funderar på om skogers låter lockande..hmm eller om man ska vänta och trycka i sig en rostad macka innan man lägger sig..aja vi får se..


jens är å fiskar idag med. men tack till honom för hjälpen med hundarna idag..vad ska ja göra utan honom..


å ska försöka tvinga kvar madde revan i sveg i helgen så jag har någon att gå ut med..annars blir det tråkit värre..


Ent..

Ovido - Quiz & Flashcards