Alla inlägg den 4 september 2011

Av Elin Jonsson - 4 september 2011 09:36

Ja då har man spenderat en vecka i Side, Turkiet. kunde lätt stannat hur länge som hellst.. haft det toppen, sett mycket, ätit gott och shoppat enormt mycket nya saker.. dock inte så mycket julklappar som det var planerat men men det hinns med det oxå..


igår debuterade jag och nala på Lydnaden. vi fick en första placering med 152,5 poäng som gav oss en andra plats. samt att vi blev klubbmästare..:)

på utställningen fick jag mitt efterlängtade very good som jag behövde för parning. så nu är det fritt fram att para med Nemo..:)
löpet verkar vara på gång så jag håller falkögonen öppna nu...


Lydnaden var extremt roligt så jag tror jag lägger utställningen på hyllan och satsar fullt på lydnaden med Nala, så behåller jag en valp efter henne som jag kan använda till båda sakerna.. fan vad jag är taggad och stolt över min lilla darling..:)


är tillbaka på jobbet nu och går dygn, sussi kommer 11 så då ska ja höra hur det gått för henne på distansen..hoppas det gick lika bra för henne som för mig på lydnaden...:)

nu ska ja ha mig en förtjänt kopp kaffe sen bara läsa ikapp 10 dagar på jobbet..


ENT

Ovido - Quiz & Flashcards