Alla inlägg den 19 november 2013

Av Elin Jonsson - 19 november 2013 20:14

Fan hela kroppen skriker efter lydnadspass och agilityhinderna!
Fick förfrågan nyss om jag ville hjälpa till på en utställning i januari! Och självklart gör jag ju det!

Saknar hundlivet, dock thea och nala som en tok men om ett år har jag en ny aussie tik :))

Av Elin Jonsson - 19 november 2013 11:47

Att skade glädje är den sanna kan inte döljas! Hihi

Förstår inte hur vissa kan sätta sig så i skiten pga bekräftelse och behov. Men tack och lov så är det inte mitt problem! Haha

Ledig idag så det blir en promenad i spåret med alla hundar och Maria :) sen hoppas jag på att få åka till Emma och bäbismysa! Annars blir det till att betsa klart vårat köksbord så det kommer in i huset snart :)

Ovido - Quiz & Flashcards