Alla inlägg den 28 november 2013

<3

Av Elin Jonsson - 28 november 2013 21:45

Älskar verkligen min familj och vänner i Sveg, saknar dom oxå!
Men trivs faktiskt sjukt bra här i tälje med alla nya vänner som blivit som en stor familj.
Älskar huset jag bor i med min sambo och hennes lilla familj.
Behöver aldrig vara ensam men när jag väl är det så njuter jag och gör det jag gör bäst! Sover på soffan framför en film ;)

Och jag trodde jag skulle skapa hus i helvete i förrgår då jag tog kontakt med en kille som vars tjej inte varit så ärlig å trogen.
Men fick faktiskt ett possetivt mail av tjejen Idag där hon tackade mig för att dom haft det jobbigt å inte pratat men nu har alla lögner kommit till ytan och dom kan börja om från början och fixa det som varit jobbigt. fan vad jag andades ut där! Hehe

Även samtalet med xet igår gick över förväntan, så nu kan jag fokusera på mig och njuta av vad livet ger.

I morgon ska det bli spabehandling i Sthlm :) ska bli så himla roligt!
Sen kör vi en jobbhelg igen! Wooopwoop!

Och är stolt över min syster som äntligen tagit ett tungt men bra beslut!

Av Elin Jonsson - 28 november 2013 08:22

Fasen vad jag är trött idag!
Blir redbull i mängder!!

Å det har varit 2 riktigt skit dagar alltså! Men nu kan det bara bli bättre :)

I was born alone, i Will die alone. Why not Stay alone

Ovido - Quiz & Flashcards