Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Elin Jonsson - 12 januari 2011 18:12

Ja nu har man suttit och gluttat igenom massa bilder sen förr och undrar vad som hänt..fan va kul man hade förr. man orkade så mycket mer och bara kastade sig iväg på äventyr.. Men man kanske har blivit vuxen, hundar och sambo så då kan man inte bara göra sina impulsryck längre.. men något mer ska ja göra.

Hade ja haft pengar i helgen hade jag följt med på kryssning med jana,pågen och johan..men min ekonomi är super kass så jag kan inte..:( synd för jag tror att det hade blivit så sjukt jävla roligt.. men en annan gång får det blir..

ska försöka dra ihop gänget när jag  fyller år och göra nå galet roligt..antinge lofsdalen och leka på leklandet eller en kryssnings då med kanske..för då kan jana,sandra och sanna följa eftersom vi kommer till dom då..:) hade varit så jävla roligt alltså..men vi får se..

skönt å vara på hemmaplan oxå eftersom jens ska med så slipper hundarna ha vakt..


nu ska ja kasta mig in i en dusch för vi ska till eva sen och äta tårta..:)


Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards