Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Elin Jonsson - 23 januari 2011 14:02

Jag hade önskat att det inte skulle varit något fel på mej efter jag for av hästen. men tydligen så är det de.. antingen hjärnskakning eller mindre blödning. ska upp i morgon och kolla..trött på att vakna på morgonen och vara så yr så ja måste hålla i mig i väggen. trött på att inte kunna fokusera mig på något innan man är så trött så man måste vila....:(

hoppas läkaren kan ge mig svar i morgon..


har iaf lyckats gjort uppgifterna till Hola.psykologin och reflektioner till medberoende boken.. ska sätta mig och svara på lokalträff frågan nu i eftermiddag.. medan Jens fixar med tvätten så kan ja plugga klart. det är hans tur nu att fixa med tvätten efter att jag fixat 3 maskiner förra veckan...


/ENT

Ovido - Quiz & Flashcards