Alla inlägg den 12 november 2011

Av Elin Jonsson - 12 november 2011 22:33

om en kompis säger till mig att hon vill fixa allt hon gjort fel och börja om på nytt med sitt liv, inte fan säger då jag till henne - som man bäddar får man ligga, det för mig är något dåligt. kompisen behöver då stöttning över att det kommer gå galant och kanske en spark i röven. inte höra att hon får skylle sig själv osv.. sen att denna person som sa åt henne att hon får skylla sig själv skriver även på hennes face att hon ska söka proffs hjälp. vad är det för vän som lämnar ut en sådär offentligt?! fattar inte..helt jävla sjukt jhu..

blir riktigt förbannad på dessa jävla människor som tror att dom gör världen en tjänst som säger sanningen till folk men dom sårar fan mer än dom gör nytta + att dom kommer bli hatade inom en snar framtid.. helt fucking sjukt..


aja i morgon ska jag hälsa på i ytterberg hos maria för där är sandra med atte å harry så nala å thea ska då busa av sig lite.

på måndag ska jag iväg på ultraljud med nala för att se om det är bäbisar i hennes mage..:)


igår på jobbet så hade vi fotboll med grabbarna på norra skolan, jag stod i dörrkarmen till tjejernas omklädningsrum och rätt som det är så smäller det till utavbara helvete i huvudet. höger öra..

visar sig att en av killarna har sparkat till bollen utav fan och när han insåg att den kom mot mig så var det för sent. nacken fick sig en sväng om, örat blev blodrött men klarade mig hyffsat. kom tillbaka till jobbet å mådde illa å var helt groggy. så jag fick ringa in vikarie idag. tog mig till madde och boijs dop sen har ja suttit hemma i soffan hela dagen..

säger som dynamit harry .-VILKEN JÄVLA SMÄLL.:)


nä nu väntar sängen natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards