Alla inlägg den 16 november 2011

Av Elin Jonsson - 16 november 2011 17:55

fick en fläng igår och bara dumma mig med massa sjuka bibel citat. snacka om att ha tråkigt. eller hitta livs gnistan igen kanske jag vet inte. Men någon var det iaf.
fick även hem sista Harry Potter filmen igår.. så sjukt bra.. någon detalj dom missat från boken men vafan helheten var grymt bra.


jens har åkt till nejla och ska vara där tills på fredag. på lördag ska jag,han och en kille på jobbet åka till mora och handla lite. gå på willys kanske på stan osv..


kanske är elakt att säga men det är faktiskt skönt att vara hemma själv. ibland behövs det.

idag så har jag suttit på möte på jobbet hela dagen och guud vad slut man är i huvudet..

så nu njuter ja i soffan, jens var jätte snäll som tog hundarna på en torven runda innan han åkte så dom har fått sin motion för dagen. i morgon har yasse misse fått den stora äran att kissa natten med dom som jag avgudar henne för.:) slipper ja smita ifrån jobbet.. å på fredag ska ja ta en lång promenad och sedan ta en tur på hästryggen..:)


ent 

Ovido - Quiz & Flashcards