Alla inlägg den 14 november 2011

Av Elin Jonsson - 14 november 2011 19:21

Har idag varit på ultraljud med Nala.. och det visade att hon hade små bäbisar i magen.:)
Veterinären kunde 2st tydligt, men sen så sa han att det finns fler med att dom kan ligga bakom de andra, så jag hoppas på minst 5st.:)


är en enormt stolt hundmamma nu. så snart ska jag ta och ut med saker i gästrummet och in med en valplåda.:)

Sen är det faktiskt så att valparna kommer den 13e december, å för dem som vill titta på dem får nöja sig med kort tills jag anser att det är ok med besök. För eftersom jag bor i en 3a så är smittrisken rätt stor om det kommer besök tidigt. så minst 3.4 veckor vill ja att valparna ska vara innan någon kommer och tittar på dem.

samma regler för familjen tyvärr. enda undataget är min syster ifall hon måste hjälpa till.


fan vad underbart det kommer blir.


Jana du kommer missa något stort!! :( Men du ska få äran att välja en hane eller tik och namnge den..:)


ENT 

Ovido - Quiz & Flashcards