Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Elin Jonsson - 2 maj 2011 21:29

Till min älskade läsare Sanna Persson:)

Jag behövde ingen stege idag, men dock en 2 stegs pall. Efter ett litet äventyr under min 1,5 timme  så kändes det att jag hade en rumpa och behöver en kudde om jag ska kunna sitta ner i morgon.


Till er andra..jag har alltså tagit mig en tur på ett halvblodssto på 173cm i manken och verkligen njutit i skogen med Sussi och Magda..så jävla härligt att komma ut igen på ryggen och njuta. mötte 2 älgar och sussi sa att hästarna inte reagerar, men dom vägrade gå så vi fick promenera i skogen en bra bit. väl ute på vägen igen så gjorde min häst en helomvänding och hoppade jämfota 3gg på ställer..haha från 173cm ovanför marken till 250cm ovanför, LIITE spännande var det..:)

helt underbart var det iaf.


trivs som fan föresten på min praktikplats med ensamkommande flyktingbarnen. riktigt bra..


får en underbar middag av jens och sällskap av Jörgen, sitter nu här för att min trogna läsare Sanna ska få nå att läsa så egentligen skulle jag bara skrivit massa trams, men lite har det ju hänt..:)


nu ska ja fan sova sanna...å förbereda ett par byxor där jag kan ha en kudde i tills i morgon..:)


ENT.

Ovido - Quiz & Flashcards