Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Elin Jonsson - 6 maj 2011 19:16

Lite bilder på min och jens nya soffa och sängram med sängbord till:) kommer bli fett najs..
ENT.        

Av Elin Jonsson - 6 maj 2011 18:29

Ja nu jävlar blir det flytt.. När vi kom till nya lägenheten igår för att kolla så gick vi och kollade gården först, gillade verkligen det jag såg:) stort och ett perfekt träd med skugga där jag kan ha hundarna på lina. väl inne i lägenheten så spanade vi in ett UR mysigt kök som vart renoverat för 2 år sedan. Sen i badrummet så fanns det badkar. Kan det blir bättre. Alla rum var helt perfekta och underbara. jag föll direkt kan jag lova. Sen en mysig balkong med trappa ner till gården, ännu bättre för mina katter..alltså det kan fan inte bli bättre. rymmligt och helt perfekt. det känndes alltså helt rätt.....:)

så jag hoppas det blir flytt innan 1a juni så man får allt överstökat innan jag drar till sista träffen på Hola. har iaf packat ihop det mesta på nedervåningen och kört det som inte ska med till pappa så det känns gött att man är ute i god tid denna gång


hoppas att jag får sommarvik på Stella oxå, fast hellst hoppas jag på att jag får tjänsterna jag sökt där. Ska inte säga om jag har en chans eller inte att få dom men jag hoppas så innerligt på det.. så jag går spänt och väntar på svar..:)


Å Nala är nybadad och sååå fin och go i pälsen nu så man vill  bara gräva ner huvudet och mysa..glo lite på tv innan jag ska ta mig i kragen och ta en promenad.:)


/ENT



Ovido - Quiz & Flashcards