Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Elin Jonsson - 13 maj 2011 15:22

våran nya soffa kom idag..:) men jag tycker nog att DHL bilen kan ju ringa lite innan dom kommer och inte när dom står på vägen utanför huset. var ju påväg till stallet, tur att ja inte redan var där och skulle hoppa upp på hästen..

fick hjälp att bära in den i ladan, allt är med och väntar bara på att få flytta så den får monteras ihop.:)


var till stallen och mockade å luncha hästarna, tänkte rida men spar det tills i morgon istället. och tur var väl det eftersom det började regna när jag skulle åka hem, nala å thea var med ut och tyckte nog det var rätt intressant att få pyssla på i stallet, ska ta med nala i morgon oxå när ja ska rida om det inte regnar. fick massa tips av sussi igår hur jag skulle förbättra min sits, så det ska jag öva på i morgon och ställning på crille..:)


syster fyllde 40 igår så idag är det kalas, men jag ska inte dricka nå, bara käka lite tårta och vara social i någon timme, hon fick en grattis hälsning igår på bilbingon så vi skrattade gott alla som var på plats + att alla tutade grattis till henne, riktigt roligt..haha


nu ska jag ta mig en behövd vilostund på soffan med nala..:)


ENT.

Ovido - Quiz & Flashcards