Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Elin Jonsson - 3 juni 2011 13:29

Jana: Jag tar det ju lugnt..:) och saknar dig så otroligt sjukt mycket oxå.. du har varit behövd jätte mycket på sistone..!! <3


Gjorde MH beskrivning på Nala lördagen den 28e och det gick så jävla underbart bra, bästa hunden för dagen sa domaren. så jag var en enormt stolt matte när jag kom hem. Dock så hade jag varit lite klantig och ramlat i skogen, vred foten och landade med all tyngd på den snea foten så den vart blå/lina och svälld, JÄTTE kul att få på den. Iaf så kom det lite folk på kvällen och jag haltade iväg på ön.

skulle bara vara där ett litet tag, men helt plötsligt så var klockan 2 och det stängde.. ojoj inte många timmars sömn eftersom ja skulle upp halv 7 på söndagen.

söndagen den 29e så var jag i skogen IGEN 7,40 för att lägga ut en spår till en tävling, haltade omkring på min fot, och ramlade IGEN. tog emot mig på knät på samma ben som den ömma foten så det smackade till i höften. KÄNDE MIG LITE HANDIKAPPAD resten av spåret. Men det gick fint och jag åkte hem och sov någon timme under dagen.

på eftermiddagen så packade jag och jens bilen med väskor och hundar och begav oss mot sollefteå..


var där tills i onsdags och avslutade min utbildning så nu har jag grunderna til behandlingsassistent och funderar på att plugga vidare i en kort kurs och utbilda mig inom samtalsterapi.:) vore najs..

var på stella igår och hämtade mitt sommar schema och jag kan ju inte klaga på att jag inte kommer få jobba, har 10 lediga dagar under juli och 12 lediga i augusti..så jag kommer väl knappt se jens i sommar..:) men det ger pengar så vi kan unna oss en utlandsresa till Jana i september..:)


Trivs as bra i lägenheten och det verkar alla djuren göra oxå..:)


Thea har dock dragit på sig en skada, hon har skrikigt i vissa lägen och det vart till att uppsöka karin och ja hoppas på att det är en sträckning, men det kan lika väl vara ett ryggproblem, typ som vi människor har diskbrock, att broske mellan ryggkotorna försvinner och kotorna växer ihop,, är rädd för att det kan vara så, men då vet ja ju svaret på varför hon är så rädd om sin bakdel som hon är..tråkgit men sant...


nu ska ja gosa ner mig med katterna i min nya soffa och glo på en film..:)


kom hem jana!!!!!!!!!eller iaf slå en signal någon dag..<3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards