Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Elin Jonsson - 27 juni 2011 22:09

Ja då är man tillbaka på Stella och gör en natt:)
Sussi var jätte dålig så hon fick åka hem och lägga sig. riktigt roligt att vara tillbaka, haft skolundervisning för dom nya killarna, riktigt kul faktiskt. Dom har blivit jätte duktig bara på någon vecka.


Helgen har varit toppen, midsommaraftonen spenderades hemma hos sanna, med henne,gerda å jens. käkade en riktigt god middag innan vi vandrade vidare till boij å madde där min älskade älskade "bror" var och hälsade på, snackade massa skit innan vi begav oss på mysen och inväntade tiden för att gå på ön. Ön hade man ju kunnat hoppa för så kul var det inte. vaknade på lördagen och mådde som man brukade + mycket värre. skulle käkat räkor å sånt med sanna men jag låg till typ 18 på kvällen innan jag tog mig en promenad med dogsen, sorry sanna jag får ta igen det nästa gång du kommer hem istället..<3

i söndags så bjöd ja "bror" på middag han beställde sprödbakad torsk,potatis och min underbart goda sås till..hehe inte nå lyxmiddag här inte..husmanskost är det bästa..

tog mig en härlig tur till stallet idag och red på volten och känner att min sits blir bara bättre, ska ut igen på onsdag morgon, ska nog ta en skogstur då så man får arbeta lite och dra i sig lite härligt sommarväder..:)


nu ska ja glo vidare på johan falk innan det är dags för sängen...


ENT


Ovido - Quiz & Flashcards