Direktlänk till inlägg 26 april 2012

<3 <3 <3

Av Elin Jonsson - 26 april 2012 16:21

Idag kommer söta Jana till Sveg, dock sova hos Jojjo i natt men i morgon så är hon miiin :)

inte ett dugg sugen på att åka på afterskii 1000, men jag måste ju ställa upp för laget..

hoppas bara jag är på bra humör annars ska nog folk undvika att bråka med mig.. hehe finns vissa tendenser i denna släkt att inte veta när man ska gå utan då kommer knytnäven farande ist..hehe aja det kan inte annat än bli bra med goa gänget man åker med..:)


nyss gjort ett gympass med Viktor och Jens och det kommer ju absolut att kännas i morgon vill jag lova.. huvva.. Men ack så jävla värt det är att börja träna igen. Bra att viktor drar igång mig alltså...


ska städa hos johan i morgon innan vi tar ett simpass..:) gud vad jag håller igång alltså.. helt sjukt.. men jag måste ju hålla mig i trim..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Jonsson - 7 april 2019 19:49

Det senaste året har varit sjukt tufft. Separation, bott i husvagn hela sommaren sen sambo med Jana. Senaste månaden sambo i lägenhet i stan med janas dotter Flynn. Nu ska hissen renoveras där å med tanke på att lägenheten är på 6e våningen å Nala in...

Av Elin Jonsson - 10 november 2018 18:56

Länge sedan ja skrev nu. Men ibland så blir de så. Idag känner jag mig tacksam å måste dela med mig. Tacksam över att ha en underbar familj och vänner omkring mig. Spec tack till Mina vänner och kollegor på jobbet som öppnat sina hem och hjälpt ...

Av Elin Jonsson - 16 augusti 2018 23:46

Hatar dessa dippar.. att ena dagen må sjukt bra och vara glad. För att nästa vara ledsen, ensam, ångest å bara gråter.. sen vänder de på en sek för att något händer å man blir glad igen.. Sen i söndags så har de varit så.. Såå trött på det, vill vak...

Av Elin Jonsson - 12 augusti 2018 20:52

Flyttat upp i vagnen igen. Storstädat och fixat hela dagen. Ligger nu i sängen och tittar på serier och har tänt ljus och lyssnar på regnet. ...

Av Elin Jonsson - 11 augusti 2018 19:26

Ledig helg. Började med att krama toaletten i morse då mitt huvud höll på att explodera och jag var inte snabb nog med att få i mig Ipren.. Sen var vi iväg och handlande lite smått och gott till kvällen. Kom hem och fixade det som behövdes, sen va...

Ovido - Quiz & Flashcards