Alla inlägg den 14 april 2012

Av Elin Jonsson - 14 april 2012 13:48

Jag är såå glad idag...


Jana, sandra och Daniel kom igår.. vi bestämde oss för att festa till och dra till Trapper. Med oss fick vi Revan och Martin :)

yasse misse körde oss och hon har då fått en upplevelse, 1,5 mil utanför sveg så skulle ju vi tjejer kissa. daniel tog sats och skulle in i skogen men missa ett dike fylld med vatten som han plumsa in i..*asg* vart till att stanna hos stenssons i glöte och låna kläder av martin.. röjde på trapper och rullade hem vid 1 tiden.. sjukt rolig kväll.. jag hoppa av på statoil och tog mig en promenad hem..såå jävla skönt..

kröp ner en sväg med jana å sandra när jag kom hem och surrade lite skit..sen somna jag i gästrummet..ack så skönt..


vaknade av att jana kommer och kryper ner med mig så vi surrar mer skit om allt som hänt här hemma och massa annat tok. strax efter ringde revan på dörren å även hon kom och kröp ner med oss:) mys pys....


käka frulle med gänget, snackade gamla minnen och skrattade så tårarna rann..

shoppat nu klart inför kvällen och nu ska vi börja duscha och göra oss redo gör en oförglömlig kväll..:)


älskar dess stunder med massa folk i lägenheten och när jana å revan kommer å kryper ner med mig i sängen å surrar om allt roligt.. fan vad jag älskar mina vänner alltså....


OCH DET BÄSTA ÄR ATT JANA BLIR KVAR I SVERGIE!!!!! SÅÅÅÅ JÄVLA UNDERBART GLAD JAG BLEV..MIN ÄLLSKADE ÄLSKADE JANA....


funderar även på en utomlandsresa i höst.. hmm side står faktiskt överst på listan så det blir nog dit jag far..


LIVING THE DREAM....

Ovido - Quiz & Flashcards