Alla inlägg den 11 april 2012

Av Elin Jonsson - 11 april 2012 18:29

Haha minst sagt.. fan har skrattat så tårarna runnit och magen krampat!! Helt otoligt så roligt man kan ha åt så lite...

sitter på möte på jobbet och helt plötsligt går brandalarmet, en personal springer iväg och skriker att det brinner för det ryker som FAN ur ett av rummen. Alla delar på sig, och gör det som skall göras. grabbarna tar fram brandsläckaren och rycker in i rummet..

vi samlas sedan upp vid utrymningsplatsen. å då kommer en av brandmännen HELT VIT..

och då får vi veta att det tydligen bara var en brandövning och att det var disco rök som kom ur rummet och att ena brandmannen stått inne i rummet... *asg* hela rummet är nu täckt med pulver så det är bara fram med damsugaren och städa...


sedan sitter jag å sussi och skriver och helt plötligt så dundrar brandkåren in IGEN.. å säger att dom fått ett larm från oss och undrar om det är säkert att gå in el om vi ska ta fram släkaren igen...haha men tydligen så var det larmet sen i morse som inte gått till centralen i stan fören nu... OMG säger jag bara sjukt rolig dag...


Lever fortfarande på allt roligt sen i helgen, fan måste åka ner igen..

till helgen så kommer det bli SJUKT roligt oxå... massa folk, massa skratt och tokigheter..:) men bästa är att älskade jana kommer hem och bättre kan det inte bli..


kommer få en smäll för att jag gått ner så mycket i vikt men men det får jag ta. kommer krama om henne sen..

28 är det afterskii 1000!!!!!!!!! wweeiii.. sen nästa lång ledighet jag har så ska jag bosätta mig hos viva i sthlm och bara njuta av stora staden..:)


LOVELY....


Ovido - Quiz & Flashcards