Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Elin Jonsson - 12 augusti 2012 17:44

Ja min älskade Jana är i Sverige igen och för tillfället i Sveg och hälsar på, och eftersom hon inte kan komma hit el jag till Falun i veckan så kommer jag att åka till arlanda på fredag och hänga med henne där ;)

Igår gjorde jag, Kalle och Nicklas ett ryck i huset. Nu är Claras rum och kontoret helt klart och det är inte mycket kvar i matsal och kök. Känns så jävla underbart. Hoppas på regn i morgon så Kalle inte kan jobba utan gör ett till ryck i huset ist.

Och i morgon har jag jobb intervjun! Lätt nervös men det kommer nog gå bra, känns så iaf. Ska även sätta mig och skriva ut mina papper och skicka ansökan till öppenvården i Södertälje. Så får vi se vad som händer.

Nu blir det mys framför TVn :)

Ovido - Quiz & Flashcards