Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Elin Jonsson - 6 januari 2013 22:18

Varför kan inte jag somna!!
Är trött men ändå inte!
Ligger å glor på dark shadow med piss kvalité så jag ger nog upp snart!
Försöka smyga sig ner å släppa ut tjejerna en sista gg utan att väcka Clara. Mannen min snarkar då gött här breve iaf ;) han är ju så söt när han sover :)) <3

Av Elin Jonsson - 6 januari 2013 11:27

sitter å väntar på att lotta med barn ska komma hit och titta på Nala. 

så under tiden kan jag bildbomba bloggen lite..:))



Mitt fina linne jag fick av kalle i julklapp <3

  


Juldagen på folkan med dom 2 bästa <3

 


Nårs fin :)

 


en dag i stöchölm för lite shopping :))

 


ett konstverk som jana gjorde till mig för x antal år sedan..hehe hon är ju ba för söt..:))

 


nä nu kommer besökarna..:)))


över änd sluttt

Ovido - Quiz & Flashcards