Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Elin Jonsson - 10 januari 2013 15:57

Ja nu är förkylningen på omstart, lilla Clara var ju här och smittade ner oss igen :((
Men har en jobbdag kvar i morgon sen en härlig helg :)
Carro och Henke kommer och besöker oss i morgon till söndag :)))) min älskade Carro, ska bli så himla roligt att få umgås med henne igen och även träffa Henrik för första gg :)
Även om Kalle är dunder sjuk så tyckte han att dom borde komma och dom med.
Hoppas att vi mår bättre på lördag så vi kan vara ute på isen och åka Cross. Jag längtar faktiskt jätte mycket :))

Nu blir det till att slå hjärtat i tvspel :)
Saknar mina spel som försvann med xboxet just nu!!!' Men laddar ner dom ist ;)

Av Elin Jonsson - 10 januari 2013 15:57

Ja nu är förkylningen på omstart, lilla Clara var ju här och smittade ner oss igen :((
Men har en jobbdag kvar i morgon sen en härlig helg :)
Carro och Henke kommer och besöker oss i morgon till söndag :)))) min älskade Carro, ska bli så himla roligt att få umgås med henne igen och även träffa Henrik för första gg :)
Även om Kalle är dunder sjuk så tyckte han att dom borde komma och dom med.
Hoppas att vi mår bättre på lördag så vi kan vara ute på isen och åka Cross. Jag längtar faktiskt jätte mycket :))

Nu blir det till att slå hjärtat i tvspel :)
Saknar mina spel som försvann med xboxet just nu!!!' Men laddar ner dom ist ;)

Ovido - Quiz & Flashcards